2 Nisan 2016 Cumartesi

Zaman makinası

Selam,
Araya çok zaman girmiş. Çok şey değişti ama nereden başlasam anlatmaya bilemiyorum.Çok şey değişmesine rağmen yine başladığım yerle benzer bir yerdeyim, yaş'landım, biraz yol aldım, bir kaç yaşantıyla daha zenginleşti hayatım. Onun dışında yine 'seneye bu zamanlar ben nerede olacağım?' 'nerede lan bu hayatımın aşkı?' sorularıyla cebelleşmeye bıraktığım yerden devam ediyorum.
En son bunları hissedeli 4 sene olmuş. Dile kolay 4 sene, neler olmadı ki. Nefret ettiğim şehre aşık oldum mesela. Bir zamanlar delilercesine aşık olduğum insan en yabancı oldu. Yapmam dediğim ne varsa yaptım üstelik mutlu oldum. İnsanlar kazanıp insanlar eksilttim.
İyi böyle ama eksik var.
Cuma gecesi 3lü koltukta bacakları bacakların üstüne atıp filmin en heyecanlı kısmında omuzunda uyuya kalmalık aşk arıyorum.
Ya gerçekten bunu anlamıyorum, dönüp dolaşıp nasıl aynı yerde olabiliyoruz?

Geçen sene bu zamanlar kalbimin acısından duramazken şimdi kalbimdeki boşluk hissi rahatsız etmeye başladı.
İlginç.
Bir insanı ne zaman umursamamaya başlarsın diye sorsalar, onu artık özlemediğin zaman derim.
Biliyorum fazlaca ortaya karışık bir salata oldu bu yazı ama kafamdakileri toparlayamıyorum. Uzun uzun yazmalık hikayelerim var ama artık onları dillendirmeye gönlüm yok.
Hem eskileri boş verelim, yenileri konuşalım.
Yani umarım yeni konuşacak bir şeyler olur.
Zamanın herkesten daha üstün ve güçlü olduğuna inanıyorum artık.
Yine gelirim bir ara, bilemiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder