25 Nisan 2016 Pazartesi

Söylenmemiş şarkıların gizli sözleri

Sevdiğim adama (daha gelmedi)
Yeni keşfettiğim kimseyle paylaşmak istemediğim bir şarkı buldum.
Bülent Ortaçgil söylüyor ama bileni azmış, o öyle söyledi onun yalancısıyım. 
Şarkının ana fikri 'her şeye rağmen yanımda kaldın'
O yüzden sevdiğim adam bir gün gelirse(gelcek mi acaba?) böyle aradan uzun yıllar geçince (geçer mi ki) ezbere bilip de söyleyeceğim gözlerinin içine baka. Yüksek ihtimalle gözlerim parıl parıl parlıyor olur.
Çok aşırı uzun zamandır aynaya baktığımda gözlerimi parlarken görmedim.
Bir daha bakabileceğimden çok şüpheliyim, herkese karşı şüpheyle yaklaşıyorum. Kalbim kırılır diye kendimi geri çekiyorum falan fıstık.
Okul da bitiyo nolcak şimdi telaşı sardı keşke yapılacakları birileri halletse bana gerek kalmasa.
Bunun gibi şeyler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder