20 Nisan 2014 Pazar

Ben geldim!

Aradan 1sene geçmiş yazmayalı. İnsanın mutluyken yazacak birşeyi kalmıyor,yok mutsuz değilim ama yazmayı özledim. Burada çok tatlı arkadaşlıklar kurdum,düzenli blog okur yorumlaşırdım. Daha mutluydum. Yazmadan yaşamak biraz ot gibi.. Neyse.. Nasılsınız görüşmeyeli? Ben 21yaşında olmuşum hala anlamakta zorlanıyorum..hala 19muş gibi geliyor. Bugün eski yazılarımı okudum,inşallah 2012de aşık olurum diye diye helak olmuşum başınızı şişirmişim. Eskiden herşey daha güzelmiş gibi gelse de büyümek de çok güzel. Yaş 21ken dost sayısının eksilmesi nereye bağlicağımı dahi bilmiyorum. Keşke bitmeselerdi. Artık kimseden nefret etmiyorum mesela,küçüklük düşmanlarımla instagramdan yorumlaşcak kadar aştım kendimi. Çok ağladım çok üzüldüm hiç ummadığım kişiler yoktu hiç ummadığım insanlar yanımda oldu. Adana benim için hüsran oldu,sindiremedim,kaldıramadım,ama kararlarımın arkasında durmak zorunda olucak kadar sorumluluk sahibi biri oldum. Birsürü insan tipi gördüm,ufkum zenginleşti. Şimdilik bu kadar,artık buralardayım. Sizi çok özledim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder