3 Mart 2013 Pazar

Pazarlari sevmiyorum

Mutluyken yazamiyorum ama seni cok ama cok özledigimde hersey degisiyor.Bugün uyandigimda sirf sen yoksun diye gözlerim doldu,bazen mesafelerden nefret ediyorum.3hafta gecmis aradan 3.pazardir mutsuzum.Ben seninleyken sana kizmayi soytarilik yapmayi küsmeyi barismayi özledim.Baska sevgililer hep yanyana dipdibeyken yanimda olamamana cok kiziyorum..yanlis anlama sana degil kendime.Daha cok calisip Istanbul tutturabilirdim ama olmadi zaten olsaydi da o tarihlerde karsilasamicaktik..bi nevi kader.Neyse tamam kurcalamicam..cünkü nerden birseyleri koparmaya yeltensem hep seninle o karsilasma animi alip götürüyor ki o olmasa suan biz yoktuk. Dogumgününde senin hakkinda yazdigim herseyi o deftere gecirerek artik sana yazicaklarimi sana okutma konusunda bi adim atmis gibi bisey oldum.Yani düsün yarin bigün ayrilsak postayla yollarim yine de,sirf beni unutma bana geri dön diye. Suana kadar hic biri beni hayatindan hic cikarmasin unutmasin diye cabalamamistim mesela ama bak konu sen olunca ufuu neler yapiyorum. Bu pazar da yoksun,belki haftaya olursun,ama 2 hafta sonra kesin yoksun 3 hafta sonra kesin varsin. Bana tostlu sana da nesquikli iyi pazarlar sevgilim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder