8 Şubat 2013 Cuma

O kadar cok ayri gecirdigimiz cuma,cumartesi,pazar,pazartesi,sali,carsamba,persembe,cuma,cumartesi..yani sonsuza kadar sayabilirim sanirim bugünleri. Aldigin kum saatine bile bakinca üzülebiliyorum ben.Cünkü seninle gecirdigim zaman da en az o kum saati kadar cabuk akip bitiyo.Sonra yan cevirdim kum saatini,sonsuzluk isareti oldu.Onun gibi olsun istiyorum seninleyken..sonsuz zaman sonsuz mutluluk sorunsuz bi hayat.Biz ölümlüyken sonsuz bi mutluluk istemek fazla ironik dimi? Ben de öyle düsünmüstüm zaten. Suan ayni sehirde olmamiz aramizda en fazla 15km olmasi bizi birlestirmeye yetmiyo Biliyorum yine ben sucluyum yine ben cikmaza sürüyorum kendimi.1hafta sonra keske "gel"deseymisim diye kendimi yicem. 1hafta sonra kendimi yemek istemiyorum. O zaman gel. Herkese bayan gururum inadim keciyim,sana gelince koyun.Cünkü essekler gibi seviyorum da itiraf edemiyorum hala. malim cünkü ben. Not:bunu 3 Mart'da geri okudum,sonra ben sana tekrar gelme dedim,pisman da diilim ne sen annenlerle tartistin gece cikmak icin ne de ben 5bin tane takla attim evden cikmak icin:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder