10 Kasım 2012 Cumartesi

sen ne güzel seviyorsun öyle!

"Sen beni uzak sanirsin..bilirim söz dinlemeeemm":) Mutluyken yazmayi unutuyorum. Okula falan gidip geliyorum pazartesi vizelerim basliyoorrr uuuuuuu cok sert. Sevgilimi falan özlüyorum yapacak birsey yok:/ Istanbul'a gidiyorum bir de...^.^ Bence ben sevince cok tatli oluyorum..yani ne bilim sevgi cok garip birsey..Simdi benim derdim ne okul varken niye Istanbul'a gidip 3 hafta devamsizlik hakkimdan 1 haftayi kullanayim?Herseyin tek bir cevabi var o da "o". Simdi o benim ilk sevgilim ya..ben cok odunum o cok romantik. Mesela bana güzel birseyler söylüyor. Ben:hahahah cok romantiksin O:sana birsey dicem ama sir olarak kalsin ben:hahahah ok O:cok öküzsün hep böyleyiz Ya da o planlar yapiyor icinde ben oluyorum. Ben planlar yapiyorum o icinde olmuyor..Sonra o buna üzülüyor..ama hakli ya ben nasil kütük bir kizmisim ya nasil odunmusum :( Sonra ona 5bin saat onu sevdigimi deger verdigimi bu kütüklüklerimin gececigini zamana ihtiyacim oldugunu falan söylüyorum iste. Bir gün sirf buyuzden benden ayrilabilir bence hakli yani.Ama ayrilmasin üzülürüm ben! Mesela hic birinin beni bu kadar sevicegini düsünmemistim.Cok güzel biseymis.Bu arada bunlari kimseyi anlatmiyip herkesin okuyabilecegi biryere yazmam da fazla ironik. Haftasonlari disari cikmiyoruz..o Istanbul'da ben Adana'da full skype acik takiliyoruz bu böyle ne kadar devam eder bilmiyorum da ben cok mutluyum. Eskiden bana güvenmiyordu..eskiden dedigimde sanki asirlardir cikiyormusuz gibi oldu..Yani ilk haftalar..Hatta bu kadar deger de vermiyomus haliyle Ama ben nasil mal bi kizdim anlatamam Lan senin sevgilin var dimi?! Otur oturdugun yerde her gün farkli bir partiye gidiyosun baska bi ülkedesin etrafin erkek dolu..Cocuk tabi ki de kavga cikaricak?! Yalniz bu kadar kisitlamiyoruz birbirimizi ben sadece onun eskiden sacma buldugum suan anladigim kiskancliklarini anliyorum o kadar da sacma ve cok degilmis. Gecen gün cok igrenc olaylar geldi basima herkes bence anlatma falan dedi ben aglaya aglaya ariyip ona anlattim millet benim hakkimda neler neler diyor diye. Aramizi bozmak istediler belki bilmiyorum,belki cirkince bir kiskanclikdi umurumda degil suan ama ben onu daha cok sevdim söyledikleriyle yaptiklariyla. Bir gün biterse bunlari aglaya aglaya okuyacagimi bile bile yaziyorum bunlari. baaaay!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder