20 Ekim 2012 Cumartesi

cok sükür dostlar!

Hic biri de demiyor ki bu kiz öldü mü kaldi mi neden yazmiyor. Siz sormadiniz ama ben acikliyim,mutlulukdan ve zamanimin olmamasindan. Suan salonda oturmus bunlari yaziyorum yan odamda ustalar evi kirip döküyor ciddi bir degisim söz konusu evde..Ama güzel olucak yeterki bitsin su isler cünkü cok igrenc bu durum.Ev ev degil sanki Bir de benim bi sevgilim oldu(uuuuuuuuuuuuuuuu)Bu sefer elime yüzüme bulastirmadim hohohohoh.Inanmasi zor biliyorum:D Ya ama cok mutluyum tek sorun özlemek ve uzaklik..ben adana'da o istanbul'da:( Allahtan su bayram isi oldu da 10 günlügüne geldi yamacima:) Birgün uzun uzun kim oldugunu nasil oldugunu anlaticam ama suan o romantiklige hic giremicem. Sadece sunu söyliyim,suana kadar butun tekken yaptigim zevk aldigim seylerin tezini cürüttüm. Birkere konsere sevgiliyle gitmek cok daha güzel Onunla icmek de.Ben sarhos oldukca onu öyle sevmek de. Neyse masallah diyelim arkadaslaaarr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder