28 Ekim 2012 Pazar

bazi seylerin tarifi yok

Sevgili kokusu gercegi diye birsey varmis ki ufuuuu bu cok mükemmel birseymis.Tshirtüme kokusu sindi diye yikamamayi düsünüyorum malak gibi arada kendi kendimi kokluyorum sanki bir an yanimdaymis gibi oluyor sonra geciyor. Abi bu isler cok garip..suana kadar ben hep birilerini sevdigimi sandigimi söyledim ama bu cok baska..nebilim deger veriyosun deger görüyosun ve bu benim icin bir ilk.. Uyandiginda ilk o geliyor aklina uyurken ona iyi geceler demeden uyuyamiyorsun sanki..Aslinda uyursun..belki de uyumazsin ama yani öyle birsey oldu ki Icinde hem sevgi var hem ask var hem aliskanlik var Mesela onu hergun hiic olmadi yarim saat görüyordum..Ama simdi gidicek ve ben boku yedim. Napicam ben? O kadar tatli seviyo ki beni böyle herkese anlatmak istiyorum herkese ondan bahsetmek istiyorum sonra nazar deger hersey bozulur uyanirim falan diye korkuyorum. O degil de...bu icimdeki hissi ben neden tarif edemiyorum?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder