14 Eylül 2012 Cuma

"yalanini sikim":)

Siz siz olun annenizi abinizi enyakin arkadaslarinizi dinleyin.
Ben öyle yaparak kocaman bir hatadan son anda u dönüsü yaptim!
Yalanci insanlardan cok nefret ediyorum,ben bazen kirmamak icin beyaz yalan söylemeye bile cekinirken insanlarin gözümün icine baka baka beni kandirmasi yenilir yutulurgibi degil.Benim icin degil.
Ben umursamaz bir kizim ama beklemedigim birsey olursa o isin köküne kadar inerim.Bu sefer de öyle yaptim ve bana bitanemsin yaa:) yavsakliklarini yaparken o kizla flortlestigini anladim :)
Gercekten abimin dedigi gibi "at at cöpe attt",en yakin arkadaslarimin dedigi gibi "cok aradin mi lan bunu?!" dedigi kadar varmissin.Yaaaa o cok iyi bir insan onu üzmek istemiyorum demeyin hic bakin bu benden size tavsiye
ben hayir diyemiyorum benim de kötü yanim bu,ama artik dicem.Vallaa bak!Siz baskasini düsünürken o kisinin umurunda olmuyosunuz resmen kendi götünü kurtarmak icin seni beni harcar o derece.
neyse ki arkadaslarimla tanistirmaya utandigim bir insandan daha da kurtulmus oldum.Bu saatden sonra yemin ederim benden uzun benimle denk birini bulmadan sacma biriyle cikarsam VURUN BENI

2 yorum:

  1. vay pislik!

    beni de uyarır arkadaşlarım mesela ne zaman desem o öyle biri değil çok iyi falan hiçte benim düşündüğüm gibi biri çıkmıyor ne yazık ki.

    ben şunu öğrendim kimse benden kıymetli değil. senden de sen nasıl yaşamak istiyorsan öyle yaşa başkalarını düşünme önce kendini düşün :))

    YanıtlaSil
  2. ya insanlarin bi bildigi varmis demek ki :D öyle yapmak gerekiyorms gec de olsa anlamis bulunmaktayim artik kimm ne der demicem korkmicam acik acik zamaninda yolu vericemm

    YanıtlaSil