6 Eylül 2012 Perşembe

Üniversite sikintisi

Nerden ve nasil baslicagimi bilmiyorum,ama baslamiliyim biyerlerden,ki icimdeki bu kalan kötü hisler de gecsin gitsin.
Burayi okuyan herkes biliyordu sanirim benim türkiye askimi,üniversiteyi burda okuma planlarimi..
Cukurovaya basvuru yapmistim..basvuruyu yaparken olumlu konusuluyordu hem ogrenci isleri hem de uluslararasi ogrenci isleri koordinasyon baskani.
Ama bir boka degmezmis onlarin laflari bunu anladim..
Cok kesin gözüyle bakti herkes..ben de öyle..
Suana kadar pdr'ye basvuran kimse olmamisti basvurdugum zaman da ilk basvuran bendim..sansin yüksek dediler.
Normalde 3 agustosda basvuru bitiyordu,bunu 20agustosa kadar uzattilar sebep "kibristan ve yökden böyle bir istek aldik" 15 agustosda aciklanicakti sonuclar "20agustosdan sonraki hafta aciklicaz" dediler,o hafta gecti eylül oldu eylülün 4ünde acikladilar
Ve yedekteyim...
Benim yerime birtane guney afrikali kizin teki bir de almanci bi kiz alinmis ve suan onlarin keyiflerini bekliyorum kayit yaptirmazlarsa 2-3 hafta sonra ögrencem olup olmicagini,ki olmaz..bende bu sans varken!
3gündür soktayim..dün üniversiteye gittik mesela..cok kötü oldum migdem bulandi gitmek istemedim..
Orda bir bölüm dekaniyla tanistik ve 2 hafta önce gelseydiniz birseyler yapardik dedi..sadece 2 hafta önce..resmen sanssizim..
Ilk teyzem ve ben özel olsun istanbul olsun bizim olsun kafasindaydik arastirdik yazdik ettik
Bugün uyandigimdan beri düsünüyorum..simdi okul beni %50 burslu aliyor okul 10.000lira tutuyor 8000de yurt..oldu sana 18.000..Ve cok da iyi bir universite degil..yani ya arel ya beykent,hicbiri bes para etmez bence.Hadi bunu ödediler diyelim ki ben aileme bu kadar yük olmak istemiyorum..bir de istanbulda yasam var..ben istanbul istiyodum ama devlet istiyordum.
Ve düsündüm..kararimi da verdim..
Tekrar hazirlanicam..busefer daha cok ve budapestede degil adanada!neden adana derseniz burdaki ogretmenler daha hirsli daha istekli beni de motive ederler..ve burdayken istanbuldaki dershanenin deneme sinavlarina da giderim her ay kalirim 1 hafta desarj olup gelirim..
Mayista da butun universitelerin kendi hazirladigi yöslere girip sansimi arttiririm izmir ankara istanbul hepsine girecem!
Bu karari verdigimden beri resmen basimin agrisi ve migdemin bulantisi gecti.
Demek olay karar verebilmekteymis

3 yorum:

  1. Demek ki olay karar verebilmekteymiş, verdin.

    Her zaman ne der büyükler, her işte bir hayır vardır. Hay o hayrına diye içten içe söveriz, defalarca sövdün biliyorum ama şans, torpil hepsi seni buldu ne yazık ki.

    Türkiye'nin acı gerçekleriyle yüzleşmeye başladın, acı bir yandan da amaaan diyip alışıyorsun. 3 defa sınava girdim, üçünde de olay oldu, ordan biliyorum.

    Son olarak, en kötü karar kararsızlıktan iyidir derler. Sen zaten olmazsa, adana-istanbul da hazırlanırım diyordun. E çok da güzel bir karar olmuş.

    Umarım o merve adındaki uyuz mahluk yerleşemez de sen girersin. Merveler'i sevmiyorum, napiyim!

    YanıtlaSil
  2. biraz şanssızmıssın evet ama bu ösym,bu sistem herkese bir kelek yapıyor.tekrar denemek güzel bir karar,güzel sonuclar getirebilecek bir karar. bence o kadar şehir şehir gezmene gerek yok,kendin güzel bi calısmayla yapabilirsin.kolay gelsin şimdiden:)

    YanıtlaSil
  3. graceeee hoş geldiiinnn:) bakalım ya annemler tekrar hazırlanmamı istemiyor ozel olabilir ya da çukurova da olabilir bya bı olaylar oldu yazıcam en yakın zamanda herşey bi kesinleşse keşkee

    YanıtlaSil