20 Eylül 2012 Perşembe

Sorularr sorulaarr

Simdi benim kafamda milyonlarca soru ve düsünce var..birazini yazicam buraya belki bi rahatlama ve uyku gelir..
Okuldan hala haber bekliyorum...yedek olmak cok igrenc..hic ama hic haketmeyen insanlarin senden torpilleri sayesinde ustun görülmesi cok sikimsonik bir durum.
Neyse..
O isi hayirlisina ve Allah'a biraktim.
Buraya kac gün sayip sövdüm icimi bir güzel döktüm..Bazi insanlar yemin ederim küfürlerin en babasini öyle bir hakediyorlar ki anlatamam.
Beni kimse sinirlendirmesin ya..yemin ederim hayatlarini mahvediyorum onlarin.
Sonuncu olayda cok tepkisiz kaldim sanirim pek iplemedim bu cocugu ne bilim abi sonucta ben yolladim ama o da önceden cikmaya baslamis kizla.
valla o da onun serefsizligi.
ben de hep cirkin kisa boylu ve serefsiz buluyorum.
1tane uzun boylu bulsam iyi olucakmis gibi geliyor.
Bir de artik benim gibi hedefleri olan insanlarla gorusuyorum.
hedefi olmayan amaci olmayan insanlari sevmiyorum..ne o öyle aminakoyim ya öyle hayat mi olur kac trilyon insaniz su dünyada.
Benim kafam cok karisik..birsürü benle ilgilenen kisi var ben hepsine yesil isik yaktim bu sefer top da elimde öyle sektiriyorum pas atiyorum geri aliyorum falan.
AGZINIZA SICCAM OGLUM SIZIN AHAHAH.
saka tabi saka..neyin nerden cikicagi belli olmaz.
zaten hepsiyle arkadas ayagindayim hemen flort olmaz.
Öyle hic kimse icin ölüyorum bitiyorum tarzinda takilmiyorum artik..Sanirim ben bile büyüyorum..BEN BILE!
Hayatim gercekten cok cok cok degisiyor ve ben bunu da akisin birakiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder