9 Eylül 2012 Pazar

Kiesmet acici büyü var mi lan

Cok saskinim oglum yaa
Jessica albanin oynadigi bi film vardi penguenlere bakiyordu hayvanat bahcesinde bir adam vardi o filmde kiminle yatsa o kisi o adamdan sonra hayatinin askini bulup evleniyordu:D hatta adam bunu farkedince kadinlari kullanmisti falan dugunlerine gidiyordu jessica albayla bir dugunde tanismislardi hatta
Ha iste o adam gibiyim:D
Ben günler boyunca ne dicem bu cocuga diye kivrandim durdum abi bu cocuk cok iyi biri aslinda olabilir falan dedim hep arkadaslarim salak misin ezgi dedi..
Neyse
Dün biz arkadas kalmaya karar verdik
Az önce iliskide var yapmis facebookda:D
Bu 12 yas taktigi degilse ve gercekten biri varsa yemin ederim BENDE BÜYÜ VAR ARTIK BUNA INANDIM:D
Kime elim degse o kisi benden sonra hayatinin askini buluyor arkadass yaa
ben insan degilim zaten burda:(
VAYAMINAKOYIM SAYIN SEYIRCILER
Öyle yani.
Kimse telefonunu acmadigi icin ilk sizinle paylastim hos burayida allahtan kimse okumuyo

5 yorum:

  1. seninde benim gibi kısmetlerin bağlanmış olabilir şeker.

    bi tanıdığımıza fal baktırdım ay kadın dedi senin üstüne bişey yapılmış kısmetlerin bağlanmış olcak işin olmuyo her işin ters gidiyo dedi çok doğru!

    bide bi fenalaştı kadın kıpkırmızı oldu gözleri yaşardı benim baş ağrım ona geçti falan çok tırstımmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oha!hangi şehirdesin sen?eğer istanbuldaysan bıldığm bi yer var afkadaşımın ablasının ustundede boyld bışey vardı adama kurşun dokturdu duzdldi herşey :D ben de yaptırcam valla..bu işin olucağı yoktu zaten ama bu salak bile benle kknuşurken başka kızla konuşmuş:D

      Sil
    2. edirnedeyim canımm bende düşünüyorum kurşun döktürmeyi bi tanıdık yapıyodu ona gideyim bari :))sende git bi an önce :))

      Sil
  2. edirnede cok iyi falcilar vaar!!!benim enistem gitmisti oraya sirf falci icin biz ailecek sanssiziz da en yakinlarimiz buyu yapiyor bize:D gidelim valla yaa olcak isdiil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet şeker var falcılar da ben gitmedim hiç tırsıyom öyle şeylerden bi kaç tanıdık var onlara baktırıyorum arada anlıyolar ama çok fazla değil falcı melahat baya ünlüdür hehe :))

      Sil