14 Ağustos 2012 Salı

unutamamak

Bildiin özlüyorum seni,"sevisini" yani yalananini,gercek miydi hicbirzaman ögrenemicem.Seni görmemek icin resmen allaha dua ediyorum,görsem biterim cünkü.Hazir degilim.Canli canli ölürüm.
Cok hayal kurdum da en son en cok senle kurdum gitmiyosun cikmiyosun aklimdan
Senin hallerin tavirlarin aliskanliklarin geliyor habire aklima ve inanir misin,cogunu unutmusum..Bugün birseyi hatirliyinca düsündüm de ben artik sesli sesli seni konusmuyorum,senle hic konusmuyorum
Kendime de baskalarinada yazik ediyorum bu zaman zarfinda
Degmezsin bu kadar seye
Hele de sevgilin varken "biz"olmamiz icin tek bir umut bile yokken
O zaman sormasin kimse seni?
Teyzeme bile nasil sevdirdin kendini?
Niye seni "kacirdim diye agzima siciliyor?
Diyorum ya hem zamanima hem kendime hem karsimdakine yazik ediyorum yazik
Defolsan gitsen ya 200m otemden?
Ooffff of

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder