6 Ağustos 2012 Pazartesi

sinir krizi gecirmem cok yakindir

Kac tane kafa varsa o kadar ses cikiyor evde.
Olmadi arayan soran oluyor.Ezgi napti?Napcak aminakoyim napcak bekliyo mal gibi gelecegi bir iki insanin elinde ne karar vercekler onu bekliyo
Bir yandan annem manyaklasiyor hep etraftakilerden dolayi
Bir yandan ucuklarim gecmiyor hatta yenisi bile cikabilir bukadar strese bünye dayanmaz.
Bu sabahki bombabiz ise annemin "aslinda türkiye olmasa da olur ben sevinirim olmamasina" dedi
Hayir cünkü atip tuttugu hayat benim hayatim degil sanki onun hayati aminakoyim
Ver parayi ozaman gidim Londrada 3 sene okuyim
bas parayi gidim amerikaya
Bascak paran varsa yap,öyle konus.
Hepsi olup biterken hala benden beklentileri olanlasr var
Kendime hayrim yok yaaa baskasina nasil olsun?nasil olsun yani?
Daha hangi ülkede okicagim belli degil ki büyük ihtimalle tekrar hazirlanicam
Bir de adana mevzusu olunca anneanne faktörü var
Anneannemi cok seviyorum ama yaslilar bi yastan sonra 4 yasindaki cocuktan cok daha beter oluyolar
Mesela az önce masadan 5 km uzakta sandalyede oturmus ekmegi yere döke döke yiyodu daha az önce evi süpürdük
ben bunu diyince de güvüne gidyo ne diyosun ya seen diyo gözü görmüyo yere bakiyo ekmek kirintilari bir ben görüyorum aminakoyim
Neyse yani böyle sacma sapan durumlar icerisindeyim ve kimsenin de sikinde diilken herkesin ilk sorusu napicagim oluyo
cok mu merak ediyosun aminakoyim ya?senin cocugunun puani birtek özele tutuyor diye icten ice devlet kazanamasin demiyo musun sanki?
Diyosun aminakoyim bal gibi de diyosun
bi siktirin gidin ya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder