3 Ağustos 2012 Cuma

Minik bir itiraf

Aslinda beni sahiplenmen cok hosuma gitmisti,arkdaslarimizla otururken onlara benim yerime cevap vermen cünkü cevabi bilmen..
Sevdigim sarkiyi acip kacamak kacamak aynadan bakman
"Sen künefe yesene burda varmis" dediginde ufak capli soka bile girdim hatta
"Sen bisey yemicek misin" diye sorduklarinda "o diyette ya yemez" demen
pembe oje sür diye tutturup ona benzer bi renk olunca hii tamam demen
Yani aslinda seninle cikmak icin birsürü sebebim vardi cikmamak icin 0
Ama birsey durdurdu beni ben o yoldan gittim sen kirildin
Ben kirdim
Seni kirarken kendimi de yiprattim merak etme
Belki bugün olmadi ama yarin olur?
Hem senin gibi iyi kalpli biri var ya hayatimda nasil türlü oldugu önemlimi ki?
Degil
Bazen sana kizsam bile
Iyi ki hayatimdasin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder