28 Ağustos 2012 Salı

kader diye birsey yok olsa da olmamali

Sen burada otur ve kaderini bekle,birkac adam oturup senin hakkinda seni tanimadan önlerindeki belgelerle yargilicaklar belki olumlu belki olumsuz sonuc gelicek diyorlar
Ama ben bekleyemem benim birseyler yapmam lazim fikirler üretmem onlari gercege dönüstürmem
Ben üsengec bir insanim dogru ama su hayatda en cok istedigim sey biri olmak
Belki hakkinda söz ettiricek belki ettirmicek ama biri olmak
Bunun icin okumam lazim istedigim bölümü istedigim sekilde ilerlemem lazim sonra
Yilin basinda otur ve calis dediler calistim hazirlandim sinava girdim
Simdi de otur ve karari bekle diyorlar
Oturmak cok sikici
ben de farkli farkli yerlere farkli ülkelere mailler attim
Sanslimiyim?Bilmiyorum ama bir kapi daha acildi önümde
Ve türkiye gözümde büyüttügüm kadar degilmis
Simdi nolucak bilmiyorum,su ülkede kendi bileginin hakkiyla biyerlere gelmek ne kadar zorsa avrupada o kadar kolay
Bazi seylerden kactigimdan mi korktugumdan mi bilmiyorum ama londra fikri o kadar cazip geliyor ki
Annem kabul etse gidicem
bakalim birde bu cuma günün görelim
hakkimizda hayirlisi neyse o olsun bi bakalim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder