2 Ağustos 2012 Perşembe

Civi civiyi mi sökücek?

Simdi gelsen,tutsan elimden götürsen
o olmasa hayatinda ayrilsaniz önceden bana öyle gelsen
Ben yine sarilsam sana basim omzundan hic ayrilmasa
Birakmasan beni birdaha..hep benle kalsan
Söz versen hic gitmesen
Bak bugün yakamoz var ama sen yoksun
Olsan bile benimle olmazdin biliyorum
Noldu bize biz neden bittik?Neden yitirdik neden biraktik neden pes ettik?
Ilk kim lades dedi?
Kim kazandi?
hergün arkadan sana benzeyen birini gördükce kalbim duruyor birkac saniyeligine
Seni görsem ben napicam bilmiyorum
Ilk buraya adim attigimda en son senle yürümüstüm bu yollari ben
Simdi sensiz yürüyorum ama hep senden bahsediyorum
Ama sen o kadar mutlusun ki onunla imkansizi istiyorum galiba
Belki de gecicek belki gecmicek
Ama benim bu dediklerim hic bi zaman olmicak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder