27 Ağustos 2012 Pazartesi

bende gittikce senin gibi yavsaklasiyorum

Mesela masaya pat pat vurup neden bu orospu cocuklugunu yaptin demedim
biraz sevdiysen bile dön bana da diyemedim
hayvanlar gibi sevmisim seni de diyemedim
gittim sirf onunlayken mutluyum diye biriyle olmaya basladim
al lan suan senden ne farkim kaldi?
arkadasim dedigin kizla yatarken benle konusurken
baya adammissin ya sen..
baskalari icin birseyler yapmaya calisicagina keske biraz adam olsaymissin
bir de en cok hicbisey olmamis olmasi sinirimi bozuyor
nebilim senin icin olmadi cunku
ben kendi kendime kurmusum bunlari
"nolcak ya sanki evlencez"dediklerimizle bir ömür boyu beraber oluyorken "abi insallah evleniriz yaa" dediklerimiz ilk firsat da siktirip gitsin zaten isleri ne onlarin?anca bu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder