6 Haziran 2012 Çarşamba

bende böyle bundan sonra

2hafta önce aglaya aglaya verdigim haberi suan arkadaslarima rahatlikla söylüyorum.Sanirim üniversiteye ilk seneden girmeyince dünyanin sonu olmadigini gördüm. Bu sürec'de diger sinava hazirlandim,nasil bir psikoloiyle hazirlandigimi bence az cok tahmin edebiliyosunuzdur. 9gün evden sadece mat.hocasi icin ciktim ordan dönüste direk eve geldim Ama sonunda giremezsem ki giremicem 6ay hazirlanip alamadigim puani simdi mi alcam yani?neyse ne diyodum,giremezsem dünyanin sonu gelmiyor sanirim. Seneye tekrar hazirlanicam,hem almanca kursuna da gitmis olurum unutuyorum o dili diye yakiniyordum iyi oldu. Seneye olur ama inaniyorum buna. Hakkimda sacma sapan görüsleri olan akrabalarimi dinlemicem tabi ki de,sonucta hayat benim hayatim para da ailemin. "Aaaaa kazanamamis bak görüyo musun ne saniyodu ki zaten neresine güvenip de ülke degistircekti" cümlelerini götlerine sokmak icin cabalicam En önemlisi de ben zaten napiyosam kendim icin yapiyorum,düstügümde benim canim aciyor bir baskasinin degil Buyüzden de artik kimin ne düsündügü umrumda degil.Burda üniversiteye gidip hem icimde ukte kalicagina 1 sene daha hazirlanmayi yegledim ben.Biliyorum cünkü geriye dönüp baktigimda iyi ki o 1 sene daha hazirlanmisim dicem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder