2 Haziran 2012 Cumartesi

Ben mi sana girdim sen mi bana?

Aylarimi yillarimi verdigim sevgilimin beni aldatmasi kadar üzülmüstüm 10 ay boyunca ama cok ama az son 4 ay hayvan gibi calisip didinip emek verdigim sinavdan bekledigim puani alamayinca. O an sinav öncesi/sonrasi bütün intihar edenleri anladim,o an baya bisey anladim baya bisey gitti icimden. Bugün son sansimdi nasil gecti ne olucak nasil olucak ne gelicek bilmiyorum Artik umrumda da degil,ben elimden geleni yaptim olmadiysa da artik seneye tekrar hazirlanicam Tek istegim macar sinavinin da sözlülerinin bitmesi,ehliyeti almak,makyaj kursunun bitmesi ve yaza girmek Mersine gectigim gün tekneturuna gitmezsem bende ezgi degilim.Denizi iliklerime kadar hissetmek istiyorum daha ne diyeyim. Bu yil bi güzel agzimiza sicti yarin icin Allah kerim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder