30 Haziran 2012 Cumartesi

13seneyi arkanda birakmak

13 seneyi,bi ükleyi,bir sehri,arkadaslarimi,kurulmus düzenimi,evimi,odami,sokagimi,hatiralarimi,gozyaslarimi,umutlarimi,sevinclerimi hepsini geride birakarak yepyeni bir sayfa acmama cok az kaldi. Ne yalan söyliyim,deli gibi korkuyorum,"burda bunu yapabiliyodum orda sanirim yapamam" "burda buna bisey demez kimse orda millet laf eder"düsünceleri hep beynimde dönüp duruyor. Kücüklügümün cok az bir kismini gecirdigim sehre geri dönüyorum. Orda yeni insanlar yeni bir okul cok degisik bir bölüm beni bekliyor. Bir yanim can atiyor hadi su seneye bi girelim atlatayim sonra ordan gideyim diye,evet daha o sehre gitmeden ben baska bi sehre,okula gecis icin planlar yapiyorum kafamda. Niye?Cünkü hayallerim amaclarim farkli,o sehir benim icin sadece bir basamak bir baslangic. Yeni insanlarin yeni kaziklarini,yeni yüzlerini,yalanlarini tek basima gögüslemiyim diye belki de bir anne kucagi Evet cünk ben belki de anne kuzusuyum Belki degilim.. Suan neden agliyorum belli degil Son 4 senedir karsilastigim bütün erkeklerin tek sorunu olan uzakligi asmak uzereyim Sevinmiyorum. Neden? Gider ayak bu sehri o kadar cok sevdim ki ayrilmak gitmek cok cok zor! Lise arkadaslari gercek arkadaslar,cünkü bir beklenti yok. Bir yandan diger arkadaslarim var ama her biri ayri sehirlerde Neyleyim öyle dönmeyi? Keske orta yolu bulabilsek.Cüünkü ben böyle de cok mutsuzum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder