25 Mayıs 2012 Cuma

Üniversite sacmaligi

Ilk defa 2 sene önce "nolacagim" kaygisiyla tanistim,okul degistiriyordum hangi okula gidicegimi bilmiyodum cok cok kötüydü ozamanlarda hep bugün kabus olsun uyandigimda hersey eskiye dönsün diye yalvardim yakarsim ama ne care..Simdi yine ayni sey dün okadar cok aglamisim ki özüm hala sis ama bugün dünden daha iyiyim.Annemle bile konusmadim dün nerdeyse kimseyle konusmadim tek biri disinda o da tabi ki de cherry Okadar asilamislar ki herbirimize üniversite olayini ilkinde olmayinca tökezleyince düstü saniyor insan Haftaya tekrar sinav var ve bu bu sene icin son sansim Özel desem sanmiyorum ama bir umut belki devlet olur ya da ailem kiyamaz yollar nebileyim iste ya Dün kimseyi takmadan eve aglaya aglaya gittim ölseydim keske cidden bi an düsünmedim de degil o an sinavdan önce/sonra intihar eden herkesi anladim o yük var ya o yük.. En kötüsü de emek verip tökezlemek..sen okadar emek ver zamanini harca sonra olmasin.. Ama zordu bu sene hemde cok zordu ayni anda 2 ane üniversite sinavina hazirlanmak ikisi de birbirinden farkli bir yandan zorlandigim derslerden daha iyi not alabilmek icin ugrasmalarim diger yandan test cözmeler Cidden artik nolursa olsun ama bitsin bu maraton Ömrümü yedi gencligimi cürüttü resmen bukadar stres hepimiz "adam" olmak icin cirpiniyoruz resmen Simdi 2.seneye kalan arkadaslarimi daha iyi anliyorum ve benim de basima öyle birsey gelirse herhalde ben de yaz tatili yapmam cünkü yüzüm olmaz bikere en büyük utanc kendime Yetti ya cidden ama

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder