20 Mayıs 2012 Pazar

Nedir bu taksicilerden cektigimiz?

Taksicilerden yana sikayetciyim!Sirf korkmamak eve sag salim korkusuz rahat rahat varmak icin taksiye para veririz ama memnun olamayiz. Sahsen ben olamiyorum!Hertürlü mal taksiciyle karsilastim ama dünki kadar ileriye giden olmadi,birde böyle anlarda insan cevap vercek de ne dicek sasiriyo sonucta adamin elinde direksiyon kafa nereye biz oraya amk! Dün arkadasimin tanrinin unuttugu yerdeki yazlik dag evinde parti vardi geleneksel mayis ayi partimiz ahaha neyse,taksi cagirdik 10dk sonra orda dediler..indik bahceden yola ama yol da ne yol..asfaltimsi birsey var sagim solum arkam önüm orman.Benim götüm nasil atiyor cocuk benle oraya kadar gelmese kesin altima yapardim Neyse aradik taksiyi tekrar birazdan orda dedi biz de oturduk bekledik YARIM SAAT ve calilardan bir ses geldi yemin ederim geldi ikimiz de irkildik kalktik nasil korkuyorum ama allahin cezasi taksi hala gelmemis Sonunda geldi, Bindim arabaya hemen cemkirmeye basladim 3dk yerine keske 20dk deseydiniz falan dedim,nereye gitcegimizi söyledim baya uzakmis dedi evet dedim ama bana degil dedi! Orda kaldim ben öyle bikac dk abi ne diyebilirsin ki?Sadece konusmamakla yetindim Sonra "niye sevgiliniz birakmiyor sizi , var dimi?böyle guzel bi kizin sevgilisi yoksa isi birakiyorum ben"dedi orda hani nebilim korkmasam en azindan bi yumruk falan aticam ama gecenin bi yarisinda ormandan sehre iniyoruz amk! Hiiic cvp vermedim..sonra eve tam yaklastik yavas surmeye basladi..ogun de abim bana vitesi gostermisti iste naparsan yavas oluyo falan diye bilerek normalde daha hizli gidilcek yerde adam 30la falan gitti köpek nasil sinir yaptim nasil sinir yaptim.. Geldik sonunda eve..ben parayi verip ne bi iyigeceler ne baska bisey demeden indim kapiyi anormal bi sekilde kapattim evime dogru yürüdüm. Sikayet formu doldurucam da adamin plakasini almayi unuttum:( Allah belalarini versin ya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder