8 Mayıs 2012 Salı

Büyümek

Hellooo! Aslanlar gibi arkamda 3 sinavi biraktim önümdeki maclara bakmaktayim!Her sinav öncesi korkariz endiseleniriz ya sonra okadar günlük,haftalik,aylik stres 3-4 saatde biter!Her sinav sonunda hafifliyorum sonuclarida aliyim bir bekledigim sonuclar gelsin gercekten ucabilirim! Sonucta az yada cok ki ben kendime göre etrafima göre fazla fazla emek verdim,millet cafelerde fink atarken ben ozel derse gittim millet gece disari cikarken ben diger sabah erken kalkip test cözim diye cumartesi günü tv-de birsey olmamasina ragmen evde pinekledim. Ha bu dediklerimi hep yapmadim tabi,ot degiliz sonucta insaniz hepimiz sosyallesmeye iki insan yüzü görmeye ihtiyacimiz var..ama dozunda yaptim..1hafta ciktiysam 3 hafta cikmadim özel ders arasi zamanlarimi arkadaslarimla degerlendirdim falan Noldu sonra?Bitti hersey:) Ilk önce güpgüzel bi mezuniyet törenimiz oldu sürüsüyle fotograf cekildik yine ogün bizdik basrol son defa o okulda "ögrenci"olarak dolastik son defa müdürün sikici konusmasini dinledik busefer alt sinif bize konusma hazirladi busefer okulu süsleyen biz degil onlardi.Büyümek garip birsey Mesela liseye basladigim günü hatirliyorum bikac cm kisa kisa bonus sacli bi ezgi kafasinda yok yok habire hayaller pesinde falan Aradan 5 sene gecmis dile kolay..yiprandim da yiprattim da üzdüm de üzüldüm de mutlu oldum mutlu ettim herseyi yasadim en dipteydim sonra cikmasini da bildim o dipten..(Bazen en dibe tekrar inmek gerekiyormus tekrar kendi benligini bulman icin ne istedigini bilmen icin..) Son 1 sene mezuniyetlerle sinavlarla sözlülerle gecti diyebilirim Ders parasiyla 10 12 iphone alabilirdik kanimca Hala bozuk bi telefon kullaniyorum bu arada ahaha neyse, Ben her sinavdan ciktintan sonra hafifledikce biraz "kendime" geliyorum son 3-4 aydir ciddi anlamda dersten okuldan okuldakilerden baska birsey yoktu hayatimda ne ben sokuyodum ne de cok israrci davranan biri oldu..Sakin sakin konsantre konsantre oldu bitti Kalan sinav sayisi tabi hala 3 olunca böyle rahatlamak da biraz fazla tehlikeli hadi neyse..Bu hafta 2sinden kurtuluyorum! Ne diyodum? Bence sinavlardan sonra artik biri karsima ciksin biraz renk katsin hayatima Ha bu arada bugün diyetisyene gittim! Giderken cok korktum ya sevimsiz biriyse falan diye,birde erken gitmis oldum sandigimdan daha kolay buldum yeri birde eve cok yakin oh mis! Diyetisyende über süper cok tatli bir kadin cikti Birde 6 kilo yag fazlam varmis lan!Inanamiyorum hala 1 ay sonraya randevu aldim ozamana kadar da artik sporu hergün yapicam ve onun yazdigi seylerle beslenicem:) Umutluyum, o da umutlu Yaza bomba gibi gircem hahahaha Neyse hadi bana bol sans diliyin olur muuu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder