26 Mayıs 2012 Cumartesi

benden bir bokum olmaz gibime geliyor

Hahahaha aglancak halime gülüyorum Bir insan bir insandan nasil vazgecmez yaa??nasil yani nasil nasil? Simdi saydim 2bucuk sene falan olmus bikmadi cocuk benim onu sevmememden "Ben biriyle nekadar cok zaman gecirirsem ona cok alisirim ve onu severim" mantigimdan yola cikarak cocukla 3-4 defa bulustum ama o hep aceleci bi tavirla"senden bi cevap bekliyorum" diyince kactim gittim tabi napcam ya? KABUS olarak beni öpmeye calismasini falan görüyodum hey allahim. Ben gecen gün yikilmisim gidim bari bileklerimi enine keseyim falan demisim icimden telefonuma mesaj geldi herhalde biri avutucak cumleler kurmustur diye actim bi baktim bu bulusalim diyor Internetten bi erkegi sogutmanin en iyi 10 yolu'nu okicam da okadar cok kisi zamansiz gitti ki hayatimdan herhalde onlara bilmeden öyle bisey uyguladim Aslinda bi yanim diyor ki cocukla bulus,cik sevgiye bog kiskanclik yap lanetlik yap senden biksin:D Ama o cikma durumu hic bana göre degil ya benden sevgili olmaz ki yani bakiyorum bazen aynaya benden arkadas olur kanka olur dusman olur abla olur kardes olur hersey olur da sevgili olmaz be abii annemler beni yapamamis herhalde bi sorun var ama daha tam cözemedim yoksa 19yasinda olup hala dogru duzgun biriyle cikmamami nereye yorucagimi bilmiyorum büyü var büyü

1 yorum:

  1. 19 ne ki, gören de evde kalmış sanacak :D ben 27sinde olup kiseyle çıkmamış birini tanıyorum :D

    YanıtlaSil