8 Nisan 2012 Pazar

Olan biten bundan ibaret cinims

SELAAAM

Suan varya sevincden ucuyo olabilirim,sonuc olarak 1bucuk aydir blogger'a kendi bilgisayarimdan erisemiyordum:(
Neyse ama pek degisen de birsey olmadi sonucta
Düsünsenize 1 ay sonra sinav var öyle yani cok garip insan hem 19 yasinda hem sinavlara giricek olmasi bi hayli stres yapiyor
Bi ara cok güzel kilo vermistim hemde diyetsiz falan sirf sporla! Aralikta sinav vardi sinavdan sonra da istanbula gidicem diye gitmemistim subata kadar hep erteledim subattan beri gidiyorum ama ne farkeder ki okuzler gibi kilo almisim yine:( obez obez dolasiyorum etrafta
Bi diyetisyene mail attim parasiz falan bakiyomus hala okuyorum diye ay cok sevindim gidicem bakalim neler olucak ama kararliyim bir de keske mayisa kadar biraz gobegim falan gitse ne süpersonik olur
Hergünüm özel derslerle geciyor varya ben biktim para vermekten bunlara annemleri dusunemiyorum bile yazik napsinlar veriyolar parasini bu devirde üniversiteye girmek kolay is degil hele de hedef benimki gibiyse :/

Bir de sey oldu dün
Bi arkadas sayisi eksildi hanemde
Olay söyle gerceklesti,simdi bir kiz arkadasimiz var viyanada okuyor 2 sene once eski okudugum okuldan mezun aramiz da cok iyi hani d.gunume gelmisti kiz.Neyse bu kiz beni dogumgunune cagirdi yer de budapestenin en iyi publarindan bi yerde fakat ben oraya nezaman gitmeye calissam hep sokaklari karistiririm ve bikere de biri beni takip etmisti o zamandan beri fobim oraya tek gitmek.
Olay dün gerckelesiyor ya ben cuma gunu "yakin arkadasim kardesim" dedigim kizi aradim,ha burda da belirtim bu kiz 3 aydir sevgili bulmus bi durumda ve cidden aramiyor sormuyor son 3 aydir ilk defa martin ortasinda bi bulusalim dedi ben de isim var dedim,cidden ugrasamam ya onsuz da iyiyim mutluyum neyse bu cuma gununden once bulusalim demisti peki dedim cuma gunu bulusalim,pers. aksami msj attim yarin bulusuyo muyuz die yaaaaa kusura bakma bulusamicaz ama cumtesi aksam beraber gideriz falan dedi
tamam dedim yazdim bunu da bi köseye,neyse düne dönelim,ben bu kizi saat 6bucuk civarinda ardim mekana 8de gidilcek yalniz.Dedi ki ben yetisemem biz 8bucukda bulusup gidelim tamam dedim ben hazirlandim susulendim puslendim oturdum bekliyorum,bidaha aradim yok dedi en iyisi 9da bulusalim yine tamam dedim cikmadan aradim yetisicekmisin diye evet dedi yaninda da sevgilisi vardi
metro istasyonuna vardim,aradim yoldayim diye yaaaa dedi inanmiyorum 20 dk sonra ordamisin biz daha xx yere arabayi birakcaz dedi
bende oraya gidicek insanlara ulasmaya calistim kimse tel.i acmadi megersem herkes artik ordaymis!
vardim ben buluscagimiz yere aradim o xx yere gitmisler ve arabayla bile en az 20 dk yol
sinirlendim bende kan beynime sicradi yemin ederim o an biri laf atsa oracikta öldürebilirdim öyle bi sinir
sonra ben bu mali tekrar aradim ben cidden eve donucem artik keyif birakmadiniz dedim buda yaa lutfen git benim yuzumden oldu gibi simdi git falan dedi ben de aynen öyle senin yuzunden oldu diyip kapadim yuzune telefonu
bindim metroyu gerisin geri eve dondum aradim babami istasyondan aldi bi güzel.
Ben senelerce bu kiza kardes dedim takintili bi aski vardi cidden ama 2 sene her gun onu dinledim son 3 ayda yine bisekilde benim de katkimla sevgilisi oldu ve ilk sattigi adam ben oldum.
Butun arkadaslarimda var bu sevgilileri olunca hemen 7282.siraya atiliyo insan.Öyleyse böyle!
Benim de böylesine ihtiyacim yok!Simdi biz bu kizla illa ki konusucaz ben de bunlarin hepsini yuzune de soylicem
maximum 1 sene surucek olan iliskisi yuzunden bir ömürlük dostunu kaybetti
Buara da hep arkadaslarimin gercek yüzlerini görüyorum valla ben biktim bu sahtelikten bunlar bikmadi.

4 yorum:

  1. Böyleleriyle hiç uğraşmayacaksın canım hiç kafana takma bir an evvel etrafından uzaklaştırman en iyisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ya!Dimi ya!Son damlaydi bu ve ben de uzaklastirdim tamamen hayatimdan

      Sil
  2. tebrik ederim çok sabırlıymışsın, ilk gecikme normal ama bir sonrakinde çizerdim üstünü, beni sallamayanı ben hiç sallamam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir de hala aramadi biliyo musun aradigi zaman fena azina sicicam gerizekalinin.Ben de iyi sabirliymisim haklisin:D

      Sil