29 Nisan 2012 Pazar

Hani biri agzina siciyor sicmakla kalmiyor siviyor.. O an diyosun ya hani tamam artik ben beni seveni sevicem yetti artik Tam da öyle biri vardi Neyse ben olani yazim de sonra siz benim agzima sicin ama olur mu? Dün eski okulumun mezuniyeti vardi gittim haliyle..Mezuniyetten 2 gün önce muzik dinliyorum telefonda,telefonun isigi yanip sondu whatsapp sandim ilk sonra mesaj seysini gorunce kim mesaj atar ki lan?dedim(ya cunku butun gevezelik yaptigim arkadaslarimin whatsappi var cok belesciyi yani) abi bi baktim "harun" hani kisin anlattigim cocuk Naber?Napiyosun?Mezuniyete gelicekmisin?:) diye mesaj neyse evet fln dedim,knustuk azcik sonra orda gorusurz diyip kestik mesaji Dün geldi catti hazirlandim gittim saclarimda dogal bu aralar duzlestirmekle ugrasamiyorum Gördüm onu ama kactim yine resmen cocuktan o nerdeyse ben tersindeydim Eve giderken de cocuk bana simdi dayasa dosese mesaj atsa hakkidir lan nasil bi malsam artik falan diyorum kendi kendime..Sonra isik yandi sondu!oha dedim valaa sövdü Actim mesaji o,ve mesaj "mesajda konusulcak sey degil ama"yla basliyo aha dedim cocuk beyfendiliginden cikti artik cikarttim cocugu raydan sovecek hakkidir! Ne yazsa begenirsiniz?hea? "Mesajda konusulcak sey degil biliyorum,aslinda herturlu degil ama..bugun cok guzeldin,uzun suredir seni kivircik sacla gormemistim cok guzeldin:))" Allah benim belami versin dedim o an ama vermis iste cocuk beni seviyor ben onu sevemiyorum ve ben kimden hoslansam sevgilim olsa desem olmuyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder