17 Nisan 2012 Salı

Dedikodu kuru iftira:P

Hahahahaha size yazlik dedikodusu yapmaya geldim

Gecen gün facebookda yazliktan bir cocuk ekledi,ki tanisiriz hatta eskiden ayni arkadas grubundaydik,bu cocuk biraz kilolu ve kil yumagi sesi de baya orangutan gibi
Bizim yazligin kebapcisinda o zamanlar tuzluklar dombili ve cok cirkinler!Tuzluklarin adini muhittin koyduk:P


Birde bunun bir kuzeni var ahahahah ahahahaaahhaa yazicam ama suan gülüyorum cidden
Bu cocuk yeditepe icmimarlik kazandi 3sene önce 3SENEDIR HAZIRLI OKUYOMUS ahahahaah annesi babasi 2.sinif saniyor:D


Tikandim kaldim suan.dedikodusunu yapabilcegim daha en az 20 kisi var ama öldürüler lan beni isimlerini vermeden tadi da cikmaz:(
hem ders calisiyorum ben zaten:(
baaaayy:(

1 yorum:

  1. Onu bende duydum ya, kuzeni vardı bizim güzel hatun arkadaşımızın sevgilisi olan kuzeni söylemişti sanırım.

    Bir gün burda benim de dedikodumu yap bak nasıl öldürüyorum seni, kıpss? :)

    YanıtlaSil