11 Nisan 2012 Çarşamba

bir tosuncugun spor gunlugu

Suraya devamli girmeyi basaramasam da bilgisayarin akli bazen basina geliyo da,acabiliyorum ahaha en cok da kumanda panelini ozluyorum kim ne yazsa aninda gorurdum simdi cok uzun is :(
Neyse,

Biliyosunuz,bilmeseniz de simdi ogrenceksiniz ben de bi sinav zedeyim hemde 1 degil 2 degil 3 degil 4 tane sinava giricem bebiskolar
Kolay diyenin alnini karislarim
Bu sirada duzenli bir sekilde spora gitmeye calisiyorum,gecen hafta hem hastaydim hem deneme sozlu sinavimiz vardi(Sinavin 2.asamasi sözlü oldugu icin onun da denemesi yapiliyor okulda) Neyse gidemedim böyle kötü hissettim kendimi bugün gidebildim yehuu!
Ne yapiyosun diye sorarsaniz da,bolge calistiran derse gidiyorum yag yakiyomus sozde bir de onun ustune plates haftada 4 saat ediyo,bir de simdi cumartesi trx-e yazildim okuduguma gore en hizli kilo verdiren yontemmis ahaha kostum hemen cumartesi gunu acemilere ders verilcekmis daha sonra cuma gunleri gidicem ona da.
2 aydir duzenli 3 aydir duzensiz spora gidiyorum bir faydasini daha goremedim,belde biraz incelme oldu ama gobek hala ayni göbek:( hatta bi ara kilo vermeden butun ilolar kendini gosteriyo ya öyle bi dönem oluyo ben de,bildiginiz tosuncuk gibi dolastim 10 gun boyunca ama yüzüm falan böyle kessek afrika doya öyle etliydi,neyse ki indi sonra hahaha
Ama varya butun stresimi sinirimi atiyorum ozellikle yag yakici seyde aero kick box varmis hizimi alamazsam sinavdan sonra ona da gidicemm:D

hadi saglicakla kalin :D:D:D

2 yorum:

  1. ben bıraktım bu işleri, bir hafta iki hafta yırttım kendimi sonuç +2 kilo oldu pehhhh

    YanıtlaSil
  2. ahahahaha kizim azim lazim buna yok valla temmuza kadar incelcem baska yolu yok :d

    YanıtlaSil