10 Şubat 2012 Cuma

Yine bir "bitti" yine baslamadan

Kaza raporu gibiyim ben de..
Basarisizliklarim hat safada ve bunu ellerimle yapiyorum
utsuzlugumun tek sebebi benim.Bu sefer bu kesin.
Bulustuk,bi cafeye gittik yine öyle havadan sudan konustuk biraz turkce konusmaya calisti ama eceremedi cok tatliydi ama.
Sonra ben düsünmeye basladim,ben bu cocukla sevgili olabilir miyim?Yani bu cocugu hep özleyebilir miyim?öpebilir miyim?sarilabilir miyim?hissedebilir miyim?
Karsimda oturmus onu sevmemi bekleyen dünyanin en iyi insani vardi
Ve benin bütün bu sorulara cevabim net bir "hayir"di
Onunla bulusana kadar 32272kez kararimi degistirdim,bi sevgili olcam diyip bi olmicam dedim.
Sonra o an ne hissedersem onu söylicem dedim rahat biraktim kendimi de.
Cafeden ciktik,yürüyoruz
"Yani suan ben bu durumu anlayamiyorum,senin bi ara sevgilin vardi sonra ayrildiniz ve aklina ben geldim yazmaya basladin"
dedi
Cidden böyle düsünmesine üzüldüm
Ben de hayir ben seni mezuniyetde görünce kendimi kötü hissettim hic sans vermedim bu iliskiye olabilir mi görmek istedim ama bi yandan icimdeki bir baska ezgi habire senin 3 ay sonra sinavin var napiyosun sinava konsantre ol bunu ne kendine ne de ona yapamazsin dedi" dedim
Haklisin dedi bi yandan bende böyle düsünüyorum dedi
sonra ben eger biriyle cikmis olsaydim onun o olucagini ama suan bu rahatligi yapamicagimi onumdeki hedefe konsantre olmam gerektigini ve onun da ayni sekilde ama üzgün oldugumu ve sadece "biz" olabilir miyiz gormek istedigimi söyledim
Yine haklisin dedi hep gülümsüyodu icinde neler bitiyo bilmiyodum
biseyler anlatti
beni sevdigini biliyorum ama seni kirmak uzmek istemiyorum bu en son isticegim sey beni anliyosun dimi? dedim
Eger sen evet deseydin ben sana zaman ayirabilirdim dedi
Üzgünüm dedim
Cidden üzgünüm
Ve tahmin edemidigim kadar beklemedigim kadar hemde
Cünkü nezaman ask konusunda bikac adim atsam denesem hep hüsran hicbirzaman yüzüm gülmüyo
Ben cidden artik umudumu kestim.Hic düsünmedigim kadar kirginim ve kim yüzünden bilmiyorum..sadece cok yoruldum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder