10 Şubat 2012 Cuma

Yine aklim coook karisiiik!

hellooo!!!
Bugün güzel seyler olucak ya da tam tersi hüzünlü seyler ve sanirsam hepsi bana bagli ben ise aklima fikrime kalbime bagliyim ki onlardan suan bi haber alamiyorum

Harunla bulusuaz bugün yine ama busefer aksam,böyle istiklalimsi bi yer var güzel cafeler markalar falan istan orda bulusalim dedi cinim benim pestede oturdugumu bildigi icin budada olan biyer söylemedi:D
Neyse,benim biraz kafam karisik ben bu cocugu hem istiyorum hem olmasada olur diyorum
Ben hem sevgilim olsun diyorum hem ay kaldi neyine senin sevgili diyorum
Sonra aylar yillardir sevgilin niye yok diye yakinan annem ve abimde kizicaklar cunku sinav zamani bunu da biliyorum
Abim zaten bi ayfon alacak beni aylardir oyaliyo suan onu hic mi hic sevmiyorum!
Aylardir gerek twitterda gerek burda sevgilim yok diye agladim durdum farkindayim simdi diyosunuz ki derdin ne ne güzel bulucaksin iste tamda burnunun ucunda uzak da degil
E siz de haklisiniz..
Simdi bu harun hem uzun hem mavimsi yesilimsi gözlü hem sempatik hem zeki hem tatli hem cok iyi bi kalpli hem kötü giyinmiyo hem beni gercekten cok seviyo
Fazla gossip girl ve ingilizce calismanin verdigi biseyle hatta suan icimden "He really cares about me" demek istedim ama cidden öyle
Yani kimse suana kadar benim icin kilini kipirdatmadigindan da olabilir ama bu cocugun benim icin yaptiklari cok hosuma gidiyor!
Birinin beni sevmesine cok ihtiyacim varmis
Ama bi yandan da bi yakin arkadasim da diyor ki,sen bu cocugu sevmiyorsun dimi?-evet sadece eglenmek amacli cikicaksan yazik etme cocuga ha ben sevebilirim el ele tutusup heryere giderim hep onunla görüsürüm arkadaslarimla tanistirir kimin ne dedigini umursamam diyosan buyur cik.
Simdi harun cok cool bi cocuk degil girdiginde böyle hoop diye gozler ona dönmez,ki simdi biz cikarsak benden dolayi kesin döner ama suan konumuz o degil.
Sonra arkadaslarimla tanistirma seysi cok garip geliyo bana
bide sevgilicilik olayinada cok uzagim
Ama sanirim en iyisi deneyip görmek olucak
Bakalim bugün neler konusucaz
Ha birde turkce ogreniyo ahahah berlinde dil kursunda bi turk cocukla tanismis ve bu ona turkce ogretmis :D hatta ı harfini bile telafuz edbiliyomus anlattigina göre bende sinav yapicam seni dedim
ı harfi bu arada macarcada yok ve öyle kelimeleri hep suana kadar i olarak telafuz etti benim arkadaslarim:D
Neyse herkesin yorumunu bekliyorum bak!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder