6 Şubat 2012 Pazartesi

Yeni bir MIM

Bizim dengesiz hatun beni mimlemis eee mim konusuda guzeldi cevaplayiverdim garii.
http://www.blogger.com/img/blank.gif
1. Sence çok anlamlı bir söz?
Senin icin'le baslayan cümleler

2. Makyajında olmazsa olmazın?
allik! bu soguk soluk kis günlerinde yüzüme renk veriyo yazin da bronzlugumu daha öne cikariyo ay lav allik


3.Uyguladığın güzellik tüyosu nedir?
vallaa öyle bisey yok ama body shopun yagli/karma ciltler icin peelingini yuz yikamasini ve nemlendiricisini kullaniyorum duzenli bir de 3 ayda bir cildimi temizletmeye gidiyorum:D
4. En sevdiğin içecek?
hep bulamiyorum ama taze sikilmis meyva suyu ama hep ictigim birsey olucaksa da suyundan cok sütü olan kahve!

5. Nefret ettiğin bir şey?
salak yerine konulmak.Cünkü elinde sonunda farkedip cok fena acisini cikariyorum

6. En çok sevindiğin iltifat?
Aaaa kilo vermissin!
7.Favori kitabın?
Kücük aptalin büyük dünyasi ile Erkek dedikodusu ikiside benim cocugum gibi ahaha
8.Sana görünüş olarak yakın bulduğun ünlü?
kücükken bir anda boy attigim zaman adanali cagla sikel derlerdi boydan dolayi ama sonra uzamam durdu ve kilo aldim..:D yaa yok sanmiyorum :S
9. Herkesin beğendiği ama senin sevemediğin bir ürün?
naneli sekerlemeler.kücüklükten gelen birsey bu sakiz sekelrleme hepsine bi karsiyim helede naneliyse..dis macununu cignemek gibi birsey lan öhk

10. Şu an en çok almak istediğin kozmetik ürünü?

gidip mac'i tumden almak istiyorum...pudra kapatici istiyorum su dogal olanlardan

2 yorum:

  1. mac candır,alerji yapmıyor lan! ayrıca benim mimlerime niye vermiyorsun?!

    -çağla şikel de küfür gibi hatun ha,benzemiyorsun!- at gibi değilsin çok şükür :)

    YanıtlaSil
  2. ahahahah yazin annemin onunde mac'e harcadigim parayi dile getirmistin hatirliyo musun?kadinin yedigi bogazina takilmisti:D ya isim gucum yoktu konu guzeldi yazdim haaalllaaaaalllaaa yaaa! ben begeniyorum cagla sikeli ama benzemiyoruz ay nov :D

    YanıtlaSil