8 Şubat 2012 Çarşamba

üsüyoruz reiz

Selam naber?
Ben 19 oldum biliyo musuuuuaan!
Neyse,
Bu aralar yine adeta bi sosyal kelebegim..ama bu soguklarda bu kelebek üsüyor!
Böyle bi partiler cafeler evde filmler
Hemen akliniz filme kaydi dimi sizi fesatlar sizii!Bi arkadasimin evinde toplanip yaklasik 10 kisi(saydim)isvicre komedisi izledik,hani "o kadar kotu ki sirf buyuzden bile kmik" olanlarindan
10 kisiydik saydim dedim neden saydim manyak miyim?
Yooo
Bu on kisiden 6si sevgiliydi yani 3 cift bunun disinda kalan 4ten birinin sevgilisi vardi kaldi 3 bundan bitanesi sevgilisinden yeni ayrilmis kaldik iki!
Sap olmaya alistim herhalde yaaaa nebiliim yani artik olsun diye diretiyorum(kulahima anlat bebiskom)

Neyse,dogumgunum cok guzel gecti ilk bi cafede basladi daha sonra dens mens etmek icin bara gittik klab yani burda oyle diyolaaa
neyse
bu harun varya hani tiklarsan kim oldugunu ögrencen(pek bisey yazmamisim ama yarin uzun uzun alaticam onu söz),onunla ben bulustum heyyow dostum evet yaptim bunu!ama hic ikimizden konusmadik hep havdan sudan
ayrilirken de sana o kadar yazdim yazin hic cevap vermedin dedi ben ne dicemi bilemedim,sustum.
Sonra hoscakal diyip yollarimiza gittik..
Sonra ben onu gordugume sevindigime dair bi mesaj attim ertesi gunde hem benim dogumgunu kutlamam var hem onun en iyi 2 arkadasinin ev partisi dogumgunu falanfilan
keske ayni gune denk gelmeseydi dedim ceva vermedi
pes etmedim sonucta okadar pesimden kostu zamaninda
cumartesi gunu parti nasil die mesaj attim o da cok iyi sklrsanz soyle alim fln dedi bende oraya yeni gecicez ama sen gel dedim
gel derken ciddiydimde gelcegini dusunemedim
00.01 dogumgunun kutlu olsun diye mesaj atti
1 saat sonra ben dans ederken birden yanimda belirdi!
Dogumgununu kutlamaya geldim dedi..
Ben iyiki geldin derken hayatima iyiki geldin diye kastetmistim sarilirken de öyleydi ama o ne anladiysa artik hala ses seda yok
5dkligina sadece ve sadece bunun icin geldi!
geri gitti cok mutlu oldum geldi die böyle hopladim zipladim
Bugün de eski okulumdan oldugu icin arkadasim cok uzgun gozukuyodu boyle dusunceli gibi birde benden kaciyo gibi dedi
ben kararsiz kaldim..
napsam?bi yardim edin:(

4 yorum:

  1. Sen nasıl bi insansın acaba? Hem saydım diyip hem yaklaşık kelimesi niye? Nasıl bi anlatım bozukluğu sendeki? Neyse seni böyle kabul ettim de ben,bak gidiyor sarışın yavru,gitti gidiyooor,yakala bence :) ben sevdim onu,çıkabilirsin onayladım :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya ilk ei diildim cunku gerizekali hemen biseyler bul mala bak.
      Ya sanirim kacti cherry ve yapcak bisey yok yani napim ki?daha napim?mesaj atip cevap alamamaktan gina geldi ya ayrica ben uzaktan sevmeyi daha cok seviyorum biliyosun

      Sil
  2. seni uzaktan sevmek aşkların en güzeliiiiiiiiii :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sende öyle mi dersin?yoksa bi adim daha mi atmaliyim?amaaann:(((

      Sil