18 Şubat 2012 Cumartesi

röpörtaj MIM'i

Selaaam cok sevgili kankitom cherry mimlemis beni,bu mimi de yazmazsam artik carlicark diye korktum oyuzden yaziyorum hihihohohoo :D

1. Ölmeden görmeyi istediğin bir ülke var mı? Neden orası?
Gitmediklerim ve gittiklerim diye gruplandirmam gerek su noktada
Gitmediklerim:USA,Fransa,Yunanistan,Ispanya
Gidip de tekrar bi gezip görmek istedigim:Italya(Ya ben kücükken gitmistim hatirliyoum da ama 19 yasinda gidip görmek baska olur bilmem hatta belki siniftakilerle yazin tatile bile gidebiliriz oraya) bir de Ingiltere yani söyle oraya gidip 1 ay kalip dönmek gerek 1 aydan sonrasi inanin fena halde bunaltiyor hele de yazsa!

2. Kış mı? Yaz mı?
Bunu tam adamina sordum bebigim!tabiki de YAZ!

3. Hiç saçının tamamını boyattın mı? Pişman mısın?
Hic boyatmadim boyatmayi da düsünmüyorum cünkü baska renk yakismaz sonra bu renge dönememem diye risk alamiyorum:P

4. Blog'umda en çok ne tarz konular görmek isterdin?
Cherry beni mimledigine göre bu soru ona cevap sanirsam,ya tarzini begeniyorum bebito!konusamiyoruz dogru durust hicolmazsa böyle takipliyorum seni hahahaha

5. Yaptığın en çılgınca şey neydi?
Oha aklima hicbisey gelmiyo.demek ki yapmadim:( cok yazik:(

6. En sevdiğin tatlı nedir?
krem karamel profiterol ve cheesecake üclüsü ölümüne kapisir öyle seviyorum hepsi benim bebegim!

7. Hiç bıkmadan kullanabileceğin oje rengi?
ben oje özürlüsü bi insanim.ama frenchimsi oje rengi varya ha iste o güzel yani onu seviyorum:D

8. Hayvanları sever misin? Evde beslemeyi istedin mi hiç?
Bence hayvanlar insanlardan daha zeki.Bir köpegim vardi adi da Cikoydu sibirya kurduydu ama sampanya rengi ve tüylerii yesil gözleri vardi.2bucuk yasindaken caldilar bidaha haber alamadik:( hala aklima geldikce aglarim

9. Düzenli olarak takip ettiğin bir dergi var mı? Varsa hangisi?
Yok

10. Sence Türkiye'de en yaşanılası şehir neresi? Neden?
iki tane cevabim var
Biri istanbul tabiki de birkere büyülü bir sehir ama cok kalabalik hep trafikti suydu buydu
Bir de Adana var o da memleketim:D o hem sakin hem canli ikisi karisik cok güzel bi sehir bence ammaaa velakin orda okumam.

11. İnsanların sende gördüğü, dile getirdiği en iyi ve en kötü özelliğin nedir?
En iyisi:acik sözlüyüm(hos bunu kötüye de koyabiliriz) bir de mertim ben bir de arkadasimsa karsimdaki herseyi yaparim
En kötüsü:kibirliyim ayni sirada bir de fena kin tutarim bazen ve bazen bircok insani hakli/haksiz cok pis assagilarim

Mimlediklerim:Miyuki,Missbone,Tinker ve bu mimi yazmak istiyen heres!:D

4 yorum:

  1. 5.soruna ben yanıt vereyim o zaman. Yazın, benim 12 sanırım senin de 8 tane tekila shotu devirdiğin gece. Kaçta gelmiştin eve hatırlıyor musun?


    öperim =)

    YanıtlaSil
  2. cok gec degildi ki tas catlasin 2bucuk hem hicbi cilginlik yapmamistim ona bakarsan 2009 yazini hatirla derim ben:D

    YanıtlaSil
  3. Ona hiç girme. 2.30 mu? 3.30da ben seni arıyordum (sarhoştum yanlış hatırlıyor olabilirim :P)

    YanıtlaSil
  4. sen 1.30da bana uyicam diye msj atmistin eve gelip tekrar inmistim ama 20dk kalmistim:D 3 30da msj gelmisti yatagima gecmistim:D

    YanıtlaSil