25 Şubat 2012 Cumartesi

Ne güzel seysin sen hep yasin oldu yirmi!

Bunu dün gece yazabilirdim..uyuya kalmis olmasaydim eger.
Buün güzel bir gün..cünkü 25 subat!
Neden özel neden güzel?diye sordugunuzu duyar gibiyim..cünkü bugün cherry'nin dogumgünü!
Eskiden bu yazilari maille facebooktan falan paylasirdik artik imimizinde duzenli bi bloga sahip oldugunu dusunursek bunu burda paylasmak en güzeli sanirsam:)

Benim bu kizla gecmisim saydim 8 seneye dayaniyor!Ilk orta2'de tanismistik yakin bir arkadasi vardi ve o kiz bi arkadasimizla cikiyordu.
Sonra orta 2 yaz..cherry'le oturup da konustugumuz zamanlar ama ikimizde malin önde gideniyiz afedersin ben buna baris diye bi cocugu anlatiyorum o bana benim kuzenim var bitane onu ayarliyim sana diyo :D(esmer olani diil bebisko)
Sonra biz msnde birbirimizi ekliyoruz yalniz bisey dicem benim eski msnimde bi grup var "yazlik" ben o msn adreslerini nasil topladim inanin bilmiyorum öyle isimler ekli ki kizlarla en az kan davalilar kadar nefret ediyoruz birbirimizden ama zamaninda sohbet etmisiz falan!

Neyse,ben 6.siniftan 9un baslarina kadar bir cocugu seviyordum bunu da bütün yazlik,tömük,mersin olmadi adana biliyordu artik cocuk bile!
Bu cocugun bi fotografi olsun bi haberi olsun ölüyordumm cherry de sosyal kelebek bununla da kanka cherry herkesle kanka! iste bende fotografi var ama sana yolliyamam sormam lazim falan diyor :D bildiginiz ergenuslariz hatta ozamanlar facebook yok ama windows live albümlerimiz var!iste "sevdiklerim" gibi bi album adiydi saniram cherry bu cocugun fotografinida koyuyor :D
Cok uzatiyorum dimi?ama napim?:D

Neyse biz msnde böyle konusuyorduk falan yazlari da az gorusurduk benim arkadas grubum vardi ahahah "tilsim kizlar" cherry cooldu o herkesle kanka ama birtek bi kizla gezerdi birde kopegini gezdirirdi
O cool ama ben de havaliyim ve hep birine asigim!
Böööyle zamanlar gecti geldik yakin oldugumuz döneme yine msndeyiz konusuyoruz ama busefer susmadik..yani ogun bugundur konusuyoruz:D ben ya 8 dim ya lise 1..o da ya lise 1 ya lise 2 iste
Son 4 hatta 5 senemi onunla gecirdim diyebilirim cidden uzaklik fis
Eve icra gibi birsey gelmisti tektim evde nimbuzzdan onu arayip alatmistim
babam iflas etmisti yine arayip aglamistim
istanbuldan mersine gecememe durumum vardi bir o beni anlamisti
canim benim kargoyla kitap arasindada para yollamis!
son 2 senedir yazlikta evlerinden cikmaz oldum birde 3.kat tam böye assada ne konusuluyor duyuluyor falan cokos
sonra hayatimda hic icmedigim vodka miktarini bu kizla ictim
ve bi ara hep birilerini bana ayarlama durumu vardi ahahaha
ck-yida ayarlamaya calisipda ayarlayamamisti sonra aman yaaa mala bak diyip kestirip atmistik:D
kizin annesi adeta annem kuzeni adeta kuzenm gibi oldu
KARDESIN ICIN AYNI SEYI SOYLIYEMICEM
ha kopeide kopegim kedim farem gibi cünkü bunun köpegi köpek diil bildigin kedi karisimi bir fare ama seviyorum keratayi
Eski sevgililerine bu kizin hayatindan defol diyebilicek kadar hayatina burnumu sokma yetkisini kendimde görüyorum dogrudur
Kavga ederiz cok fena hemde küfürler havada ucusur ama sonra barisiriyoruz yani yapcak birsey yok
Daha da yazarim ama bunu cherry disinda okuyan sklmistir kapatmistir hatta yaziyi ahaha

Lan öküz iyi ki dogdun!Yoksa kimle didiscektim ben?Kimi fala sürüklicektim?Kime icicektim en dibe kadar?Kim olurdu bu kadar yanimda?

24yasina ragmen hala ergen olan abimi ben secmedim..dogdugumda al bu abin dediler
Ama bu kizi ben sectim ben kardesim dedim iyi ki de öyle olmus.

2 yorum:

  1. İki gündür ne yazsam ne yazsam diyorum,bi' daha okuyorum yazıyı. Söyleyecek söz bulamıyorum. En çok da şurası dokundu;
    "24yasina ragmen hala ergen olan abimi ben secmedim..dogdugumda al bu abin dediler
    Ama bu kizi ben sectim ben kardesim dedim iyi ki de öyle olmus."

    Seni nasıl seviyorum belli değil :) Bi' dahaki seneye, daha yaratıcı şeyler bekliyorum Su'cuk :P

    YanıtlaSil
  2. oha ya kiza bak doyumsuzsun! yazarken agladim beeen taaaamaaaammmiiii.
    buarada simdi birdaha okudum arkadas YAZMISIM AMA
    neyse seneye artik nerde olursan oraya gelir sampanya patlatiriz CINIM
    hadi kisseeees

    YanıtlaSil