9 Şubat 2012 Perşembe

Harem kuruyoruuuz!!!

HELLOOO mikemel bi mim ile karsinizdayim beybiler!
HAREM KURUYORUUUUUUM

Cherry'cik beni mimlemis busefer ama öyle böyle degil bu mim cok güzel.Yapacagimiz tek sey erkekler kadin,kadinlar erkek kuracak :P Bol sans!

(Suan öyle bi ciddi ciddi düsünmeye basladim ki sanirsin gercek kurdugum anda sirayla gelicekler hey yavum heeeeyy)


Ilk öncelikle gercek ama en az bir justin kadar ulasamadigim birini istiyorum: Alessandro!
Kendisi italyan,yazin ayni kurstaydik baya bi sohbet etmeye calistim ama 25yasinda olunca 18yasinda bi bebeyi napsin o da hakli birde sevgilisi vardi sanirsam neyse..hala ruyalarima girer oooy oy

Justin Timberlake! Friend with benefitsde poposunun bile ayri güzel oldugu tanri!BENIM OOOL

Ashton Kutcher,her nekadar su siralar sacini uzatip azicik camis gibi olsada adam kendine bakarsa nasil yakisikli bir tas olucagini her filminde kanitliyor

Ryan Gosling yavrum seni kim yaratti seni yaratanla diger erkekleri yaratan ayni olamaz ya sen insansan onlar ney?
(agzimin suyu akicak utanmasam)

Biraz türk sayim:Burak Sagyasar,umutsuz evkadinlarindaki levent(arkadas o ne vucutdur ya)BIRKAN SOKULLU ben bu adama hastayim yani zaafim falan da var ya cokk begeniyorum :( Güntac Özdemir(o kivir saclarina kurban)

Vee tabiki de KIVANC TATLITUG ya hem ayni memleketteneniz hem sarisin severim ben hatttaaaa bayilirim oglum


Daha yazabilirim ama bunu burda kesmezsem saglikli seyler olmicak...Neyse kizlar ben de biraz mimliyim


Mimlediklerim:Bir İnce Ses,Miyuki,Mia Wallace,Leah

4 yorum:

  1. kıvanç benim haremde bir kere, orada anlaşalım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kizim biz kivancla halvete giriyoruz yani ohooo:D saka bi yana kivanc herkesin hareminde ne kivanc bu ya:D

      Sil
  2. Alessandro,afet cidden. Nasıl kaçırırsın onu elinden? Ayrıca Ashton Kutcher benim haremimde,yavaş al :D

    YanıtlaSil
  3. kizim benden mi ötürü saniyosun yani napim yuz vermedi cirkinligimi yuzume vurma simdi,ama yakisiklilar en cok milanoda toplaniyo alessandronun arkadaslari da cok fena!sinav bitsin ilk gidicegim yer italya:D neyse yine agzimin suyu akti bak.canim sen daha AGU derken ben ashton kutchera asiktim nokta

    YanıtlaSil