8 Şubat 2012 Çarşamba

Ha söyleyeceklerim bitmemis pardooon

Birde bugun bi olay oldu,
Beni arkadasimdan metroya kadar birakan kizla sohbet ettik arabada
Konu sevgiliydi tabi, senin yok mu dedi?yok dedim.genelde turk mu macar mi oluyo dedi valla hicbiri olmuyo dedim sasirdi tabi kiz 3 ayda bir sevgili degistiren tiplerden
Olmayinca olmuyo iste artik oldurmaya calismiyorum kabullendim dedim
O da ben kabullenemeyenlerdenim sanirim hani kafaya taktim mi yapiyorum iste uzaktan bi iliskide yuruttum falan dedi..
Orda kafama bisey dank etti..zamaninda cok mu "bu ask burda biter ve ben ceker giderim" falan dinledim?yada biyerde gururlu olun bu cok guzel falan mi yaziyodu da okudum,nedense olmayinca ben arkami donup gidiyorum sessiz sessiz..
Tabi icimdekileri bi siz biliyounuz anca yaziyorum cunku yapabilcegim baska bisey yok
Ama garip yani..hickimse icin mucadele etmiyorum..ve bu bence cok kötü..
Ama birgün umarim ugruna mücadele edilir biri cikar karsima

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder