15 Şubat 2012 Çarşamba

Eski sevgiliden cok guzel yavsak olur

Bir zamanlar kalbimizi actigimiz güvendigimiz fakat kisa bi süre sonra bütün orospu cocukluguyla bizi bok gibi ortada birakan insanlarin yavsak yavsak geri dönmelerine ne ad versem nasil küfür etsem nasil bir küfür üretsem cidden bilemiyorum!
Simdi bunu okuyanlar kesin uuu hazmedemedi falan dicek fakat,
birincisi hazimsizlik icin herzaman bir bardak büyük buzlu soda icerim,iyi gelir
birde aradan 36282sene,632tane flört birkac deneme yanilma gectikten sonra olay hazmedememek olmuyo!
Cünkü cidden o "kisi" sikimde dahi olmuyo(zaten yok)
ama,
bizamanlar zaten cikmak icin tanisilmis,olmamis,hatta 1 sene beni egosu yüzünden oyalamis bir yavsagin
(msnimden silmisim,ama engellememisim)
ansizin gecenin köründe "nbr" yazmasini biyere koyamiyorum hadi tamam 1 kere yaparsin zaten gece 1 büyük ihtimalle kafasida güzel olabilir nebilim görmüstür ahaha yavsayim belki hala icinde biseyler vardir demis olabilir okey.
ama birdaha yazmasi ha birde yazdigim iletiye "cevap" vermesi cidden YAVSAKLIGIN bile son damlasi yani cidden sana küfür kalmadi
ha sen naptin derseniz?simdi cvp vermesem yanlis yerlere gitcek bende normal normal cvp fln verdim
Ama ULAN GERIZEKALI varya keske yazin denizde o denizanasi senin 5 cm uzagindayken sana yapissaydi cok dua etmistim o ara bunun icin ama gerceklesmedi.
Ha bu da ayri bi hikaye,simdi biz yazin denizdeyiz cherry'nin kuzenim olarak gördügüm kuzeni ve kankisiyle.Kuzen oha lan deniz anasi var dedi ben de possetir lan ahahah diyip deniz anasina dogru yuzmeye basladim deniz anasinin gozu olsa goz goze geldik derdim o derece yakinlastik ben deniz anasi oldugunu anlayinca orda nasil uzaklastigimi hatirlamiyorum sadece "hasiktir lan denizanasi oo" diyip denizden cikmistim,ama bu bahsettigim yavsakoglu yavsak arkadasiyle denizdeydi ve gayet deniz anasinin oldugu kisimdaydi ama gelin görün ki öyle bi kaza olmadan denizdeki gorevli cikardi denizanasini.
Birde bi insan anca bu kadar cirkinlesir 4 senede.AHAHAHAH

3 yorum:

  1. vay anasını ya,bu çocuk için yazıları hatırlıyorum lan 4 senede neler değişiyormuş!

    YanıtlaSil
  2. simdi sen söyliyince geldi aklima ahahaahaha ilk defa siir fln yazmistim azbuz degil hani:D KANKANdi hatta:D tööövbeleeer yaaa:D

    YanıtlaSil