25 Şubat 2012 Cumartesi

cumartesi sacmalamasi

Bence ben ve benzerlerim aciyi seviyoruz
Ya artik gram birsey hissetmedigim insanlarin mutlu olmalarini kaldiramiyorum
Masalim olmicak diye cok korkuyorum
Ve her hikye mutlu sonla biterken o hikayenin diger yüzü mutsuz yüzünde yer aliyorum
"Onlar erdi muradinaaa ezgi de babayi aldii" gibi
Ben mutsuzken benim gecmisimde kalan insanlarin benden sonra mutlu olmalarina dayanamiyorum abi
Ve bunu biliyorum kesin bana nispet olsun diye yapmiyolardir mutluluk fotograflarini paylatiklarinda
ama degil gözüme götüme sokuyolar resmen
böyle bi dünya sey yemisimde oturmus gibi oluyo cok pis oturuyo
abi kimse beni hic sevmedi diye cümleye baslicaktim ki 15 gün önce redettigim cocuk geldi aklima
ama o da dogru dürüt sevmedi..hic savasmadi benim icin pesimden kosmadi israr etmedi nebilim hicbisey yapmadi herseyi benden bekledi...ona hicbisey hissetmeyen benden

neyse sacmaladigimin farkindayim

3 yorum:

  1. senden sonra mutlu olan insanları düşünürsen yaşayamazsın bile..
    sakin..
    Onlardan daha mutlu olduğun günler gelicektir ..

    YanıtlaSil
  2. ah o günler bi gelebilse:)

    YanıtlaSil
  3. "Sabreden ed muradına ermiş" postu çok yakında bloggerda :)

    YanıtlaSil