18 Şubat 2012 Cumartesi

Adeta bir "karisik pizza" yazisi

Bazen ilhami bi fotograftan aliyorum bazen cok icli yazdigim seylerde ben yazar degilim "blogger" da degilim ben sadece icini dökmek icin bir nevi sanal bir günlük tutuyorum cogunuz gibi benim bir amacim yok,tek amacim rahatlamak.

Neyse,simdi genel anlamda yazdiklarima bakinca ben hep birini bekliyorum hep uzagimda olan birini seviyorum(olmadi,saniyorum)hep bir aci cekme hep bir iskence
Bana da yazik!
Ama allah belami vermis irkere ben aciyla yasayabilen aciyi seven bir hayvanim bu adanali olusumdan mi kaynaklaniyor sorusunu sorup igrenc esprimle burayi daha da katlanilmaz hale getirdim,üzgünüm:(

Ben birini seviyorsam ve o kisi dolayli dolaysiz birsekilde benle ilgileniyorsa ben o isin ucunu irakmam arkadas!
Karsimdakiler de böyle olsun istiyorum cok mu istiyorum ya anlamadim!


Ve size bir sir vericem
Bence asik olmamak kadar güzel birsey yok insanin haytinda cidden "hickimse"olmayinca bir huzur bir rahatlik bir rahat uyuma sormayin gitsin
birkere ders bile daha iyi calisabiliyorum daha iyi konsantre olabiliyorum
ve arkadaslarima istedigim kadar zaman harciyorum öyle "benle ilgilenmiyosun,bu iliski nereye gidiyo"diye tantana yapcak kimse yok
Tamamk,kabul bazen cok fena geliyolar soldan soldan böyle helede ickiliyken neden sevgilim yoktan baslayip kahrolsun bu lanet dunyaya neden geldimlere kadar gidiyorum ama ayilinca geyio.Valla bak!


Ve sosyal bi kelebek olmayi seviyorum..habire arkadaslarimla olayim bi dedikodu olsun sohbet olsun birsey olsu konusalim.seviyorum bunu.
Ve allahin izniyle su ülkeden gitmeden böyle düzenli bi hayata kendimi soktugum icin kendimle gurur duyuyorum
Bu baya bi karisik yazi oldu lan.
Ama yapcak bisey yok
Hadi bebeklerim iyi geceler,yarin ben bugününde acisini cikararak en az bi 8 saat ders calismayi planliyorum
Niyet ettim bakalim
Son sinif olmak zor is azizim :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder