10 Ocak 2012 Salı

Yalnizligin hazmi zordur.Hep ustune soguk soguk bir bardak sular iceriz gecmez.Sonra yaralari saramayiz ki,bi yarayi baska bi yara acarak bastirmak nasil bir mantiktir?o kanaya dursun ben yenisine odaklanirim bunu hissetmem diyoruz ya..o nasil bir yalandir?benim hala aklima gelince bogazimi dugumlendiren gozlerimi doldurn bi yaram var.bu yara hic gecmicek de ,biliyorum.Ben buyuzden kimseye guvenemicem onu da tahmin ediyorum.
Bazen kendimi kotu,yalniz,hic gibi(zaten oyle),caresiz hissettigimde yanimda olmadigi icin(mecazi anlamda) cok kizdiklarim var.ama kizmak onlari geri getirmiyo. Zaten gidenler gidiyor.kimse unutulmuyor,sadece onlarin dogum gunu tarihlerinin ustune baskalarinki ekleniyo,bazilari kutlaniyo bazilari ise sadece icimizden bir "iyi ki dogmussun"u geciriyoruz ama onun ruhu duymuyo.sonra?sonra yeni yuzler yeni bu baskalar

2 yorum:

  1. Nedendir bilinmez - hep söylediğim şeyi tekrar söylücem.- yaşayacağın ilişki,çektiğin tüm acılara değecek. Bu böyledir..

    Ve şuna da eminim ki,damat adayını çok seveceğiz. Zaman.

    YanıtlaSil
  2. Sen hep diyosun ama o kisi hic gelmiyo!Hayir onu birak karsima cikanlari da görüyosun!Hayir karsima kim ciktiysa hemen benden sonra 4728senelik bi iliskiye girdiler anasini satim

    YanıtlaSil