31 Ocak 2012 Salı

Neler oldu?

Sadece son 2 ayda hatta 3 diyelim olanlara bakinca nebilim garip oluyorum.
Eskiden insanlar hayatimdan öylesine hic girmemis hic icine sicmamis hic beni üzmemis gibi giderken illa ki aglardim bazen cok bazen az ama bunu nebilim disari yansitirdim olmadi kavga ederdim
Aylar önce kiskanclik krizlerime yenik düsüp tek bi hatasiyla sildigim hayatimdan def ettigim cocuk aklima gelince,diyorum ki bir kiskanclik ugruna yaptim hatta suan aralarinda her ne gecmisse birbirlerini heryerden silmisler görüsmediklerinden de eminim,büyük ihtimalle hic birbirlerini görmediler.
Sonra ben hic görmedigim birini hayatima sokmaya calistim,onun hayatini hayatima gecmisini gelecegime.Olmadi.
Girdigim sinavdan istedigim puani alamadim.
Toparlarsak,hicbirseyim iyi gitmedi.
Istanbula gittim,orda cok eglendi cok hayal kurdum hirslandim geri geldim.
Simdi yine sinava hazirlanmaya basliyorum bu sefer yeni bi hocayla
Birini yine hayatima sokmaya calisiyorum sirf beni cok seviyo diye.
Tökezlemeden ilerlemek istiyorum
Cünkü yolumu cizdim
Cünkü artik engel görmek istemiyorum.
Ne zaman bana aci vercek biriyle karsilassam en kisa yolu secerek,onu tanimamayi,taniyosam hayatimdan cikarmayi seciyorum,kolay yol..cünkü bi süre sonra aklina gelmiyor.
Ama gelince cikmiyo.
Nebilim böyle böyle seyler oluyo iste

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder