28 Ocak 2012 Cumartesi

Kafamda deli sorular :/

Hernekadar kendime bela okusam küfür etsem bazen nefret etsem bile,karsima cikan insanlardan daha vicdanliyim.
Simdi bu harun var dün mezuniyet'de o da vardi haliyle o da son sinif sonucta,hep baktik birbirimize ama o gelemedi cünkü ben bütün umutlarini yiktim cocugun
Ben gidemedim cünkü ne zaman onu aramaya ciksam yolda biriyle karsilastim öylece gecip gitti zaman
Sonra afterparty vardi,nezaman bana cocugun biri yavsasa o an görüyodu cok kötüydü birak onu bunu görünce ben üzüldüm.
Onu aradim orda da bulamadim yine
Saat bucukdu kabanini alip biyere gitti,gitti sandim
Sinir yaptim(ne ayak?niye sinir yaptim ki?)taksi cagirdim sonra bi baktim harun ortalarda taksiyi iptal ettim
Saat 4e kadar böyle böyle gecti hatta bi ara ben bi arkadasimla dans ederken yanimdan gecti ve bakisi icime isledi
Bugun öglen face chatte online'di böyle yazmak istedim ama yazamadim
Sonucta madem sevmiyorum istemiyorum neden dün kimle dans edersem edeyim gözlerim hep onu aradi?Onu görünce neden rahatladim nasil bir egodur benimkisi?
Birde mesela ciksak diye düsünüyorum...onu ya sevemezsem nolur sonra diyip stres yapiyorum
Yani onu sevemezsem dahada üzersem diye yaklasamiyorum..
Bu konud akendimi takdir ettim..cünkü benim karsima kactane angut ciksa hicbiri kalkip da abi bu kiz beni seviyo ben 3 gunluk ego tatmin etcem ayagina neden üzüyorum demedi..
Simdi söylesenize ben napiyimm?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder