31 Ocak 2012 Salı

Neler oldu?

Sadece son 2 ayda hatta 3 diyelim olanlara bakinca nebilim garip oluyorum.
Eskiden insanlar hayatimdan öylesine hic girmemis hic icine sicmamis hic beni üzmemis gibi giderken illa ki aglardim bazen cok bazen az ama bunu nebilim disari yansitirdim olmadi kavga ederdim
Aylar önce kiskanclik krizlerime yenik düsüp tek bi hatasiyla sildigim hayatimdan def ettigim cocuk aklima gelince,diyorum ki bir kiskanclik ugruna yaptim hatta suan aralarinda her ne gecmisse birbirlerini heryerden silmisler görüsmediklerinden de eminim,büyük ihtimalle hic birbirlerini görmediler.
Sonra ben hic görmedigim birini hayatima sokmaya calistim,onun hayatini hayatima gecmisini gelecegime.Olmadi.
Girdigim sinavdan istedigim puani alamadim.
Toparlarsak,hicbirseyim iyi gitmedi.
Istanbula gittim,orda cok eglendi cok hayal kurdum hirslandim geri geldim.
Simdi yine sinava hazirlanmaya basliyorum bu sefer yeni bi hocayla
Birini yine hayatima sokmaya calisiyorum sirf beni cok seviyo diye.
Tökezlemeden ilerlemek istiyorum
Cünkü yolumu cizdim
Cünkü artik engel görmek istemiyorum.
Ne zaman bana aci vercek biriyle karsilassam en kisa yolu secerek,onu tanimamayi,taniyosam hayatimdan cikarmayi seciyorum,kolay yol..cünkü bi süre sonra aklina gelmiyor.
Ama gelince cikmiyo.
Nebilim böyle böyle seyler oluyo iste

28 Ocak 2012 Cumartesi

Kafamda deli sorular :/

Hernekadar kendime bela okusam küfür etsem bazen nefret etsem bile,karsima cikan insanlardan daha vicdanliyim.
Simdi bu harun var dün mezuniyet'de o da vardi haliyle o da son sinif sonucta,hep baktik birbirimize ama o gelemedi cünkü ben bütün umutlarini yiktim cocugun
Ben gidemedim cünkü ne zaman onu aramaya ciksam yolda biriyle karsilastim öylece gecip gitti zaman
Sonra afterparty vardi,nezaman bana cocugun biri yavsasa o an görüyodu cok kötüydü birak onu bunu görünce ben üzüldüm.
Onu aradim orda da bulamadim yine
Saat bucukdu kabanini alip biyere gitti,gitti sandim
Sinir yaptim(ne ayak?niye sinir yaptim ki?)taksi cagirdim sonra bi baktim harun ortalarda taksiyi iptal ettim
Saat 4e kadar böyle böyle gecti hatta bi ara ben bi arkadasimla dans ederken yanimdan gecti ve bakisi icime isledi
Bugun öglen face chatte online'di böyle yazmak istedim ama yazamadim
Sonucta madem sevmiyorum istemiyorum neden dün kimle dans edersem edeyim gözlerim hep onu aradi?Onu görünce neden rahatladim nasil bir egodur benimkisi?
Birde mesela ciksak diye düsünüyorum...onu ya sevemezsem nolur sonra diyip stres yapiyorum
Yani onu sevemezsem dahada üzersem diye yaklasamiyorum..
Bu konud akendimi takdir ettim..cünkü benim karsima kactane angut ciksa hicbiri kalkip da abi bu kiz beni seviyo ben 3 gunluk ego tatmin etcem ayagina neden üzüyorum demedi..
Simdi söylesenize ben napiyimm?

24 Ocak 2012 Salı

Birini sevmeyince birinden hoslanmadigimda hayatimda merak etcek kimse olmadiginda kimseyi benimsemeyince kiskanmayinca kendimi ot gibi hissediyorum nefes alip veriyorum bosa baska da bi fonksiyonum yok sanki.
kalbim atmiyor

17 Ocak 2012 Salı

elimde senden kalan hayallerim pismanliklarim var
umarim seni hala sevmiyorumdur.evet cunku bunu ben bile bilmiyorum

13 Ocak 2012 Cuma

Keske bazi seyleri bok yoluna sürüklemeden 7392.kez düsündükten sonra karar versek.Daha dogrusu keske düsünsek o an mantigimizi bloke etmesek!
Mesela ben mantik insani degilimdir ama bazen o kadar sesli konusuyo ki mantigim arada kulak kabartiyorum tabi söyledikleri mantikli,ama beyin bedava
Son 4-5 senede kaybettigim/eledigim arkadas sayisi o kadar yüksek ki cevremde kalan 4-5 insanla huzurluyum aslinda
Ama bazen kaybettiklerim oluyo iste onlari cok özlüyorum

10 Ocak 2012 Salı

Yalnizligin hazmi zordur.Hep ustune soguk soguk bir bardak sular iceriz gecmez.Sonra yaralari saramayiz ki,bi yarayi baska bi yara acarak bastirmak nasil bir mantiktir?o kanaya dursun ben yenisine odaklanirim bunu hissetmem diyoruz ya..o nasil bir yalandir?benim hala aklima gelince bogazimi dugumlendiren gozlerimi doldurn bi yaram var.bu yara hic gecmicek de ,biliyorum.Ben buyuzden kimseye guvenemicem onu da tahmin ediyorum.
Bazen kendimi kotu,yalniz,hic gibi(zaten oyle),caresiz hissettigimde yanimda olmadigi icin(mecazi anlamda) cok kizdiklarim var.ama kizmak onlari geri getirmiyo. Zaten gidenler gidiyor.kimse unutulmuyor,sadece onlarin dogum gunu tarihlerinin ustune baskalarinki ekleniyo,bazilari kutlaniyo bazilari ise sadece icimizden bir "iyi ki dogmussun"u geciriyoruz ama onun ruhu duymuyo.sonra?sonra yeni yuzler yeni bu baskalar