17 Aralık 2011 Cumartesi

Olmayinca olmuyomus

Bazen olanlar olmamasi gerekenlerin habercisiymis
Bazen biri hayatimiza girer gibi yapip sonra kacabilirmis
"Ben oynamiyorum sana güle güle" diyip
Dünyanin en mutlu insani olmaya adayken birden hiclesebilirmissiniz
Hic hayatta birine yalvarmam demeyin
ben demistim ama büyük laf etmisim baya büyük...

Hersey yine baslamadan bittigine göre yazabilirim artik "büyü" kalmadi ortada
O vardi cok uzakta aramizda okyanus ve 6 saat saat farki vardi
Birde eski sevgilisinin bana hatirlattigi daha fazla farklar umruda olmayan hic göz önünde bulundurmadigim
Bi insani cevresindekiler yüzünden sahip olduklari yüzünden sevmedim ki hic ne arkadas olarak ne baska birsekilde
Neyse,
Onu hic görmedim ben
Görmedigim halde rüyamda gördüm hemde gecelerce olmadi hayal kurdum
Cünkü hayal kurmak bedava
Cünkü BEYIN BEDAVA
Nebilim benim olabilcegine inandirdim kendimi
Herkesin karsisinda durabilirdim onun icin insanlarin bana atalmis gibi bakmasini umursamazdim da
Ama yie benim hatam yüzünden,hislerimi disa vuramamam ona hissetirememem onun beni hissetmesini saglayamadigim icin
Bitti
Hos baslamadi ama bitti
Birini hayatima tam soktugumda tamam diyorum iste masalim basliyor
Ama ben basliyor dedigimde meegersem o an karsimdaki arkasini donup gitmis oluyomus
Neyse belki bigün gercekten "masalim" baslar ve hic bitmez

2 yorum: