27 Aralık 2011 Salı

hep vurgun hep hüsran:(

Hayatıma uzaktan da baksam yakından da baksam bok gibi ufak çaplı bi dallas hatta.
Kim kime dum duma.
2 gün mutluyum 3.gün içimdeki bütün organları çıkartıyorlar sanki öyle canım acıyor
Sonra diyorum ki nolcak alışırım bu da gelir bu da geçer
Atıyorum kendımı sokağa
İstiklal de abazan dolu mübarek götüm de donuyo eve geliyorum geri
Zaten artık o kadar alkole alışmışım ki beynım uyuşana dekiçmek demek en az 6 7 shot yapcam demek
Birde burdakılere guvenemıyorum ıcemıyorum boyle sankı ıcsem baskasının evınde uyancam telefonumda evapsız cagrılar tezyem annem dayım falan ay dusunmesı bıle korkunç
Puccayı okuyorum bu arada sarhoş olup klozette uyuya kalan tek embesıl değılmışım cok sevındım oğşum yaağ

Neyse benım anlatcaklarım var hemde bırsuru
Kimseden çekmedım herhalde ben milletin eski sevgilisinden çektığım kadar!
Hayır bir de değge keşke ya..hiçbiri benim olmuyo ki hayır yanı benım olsalar içim yanmıcak olsun dıcem
Ya ben sadace sevilmek ıstıyorum ama bı o olmuyo
Kime ooouuu bu başka ya falan desem hep aynı cıkıyolar hep uretım hatası hep aynı uretım hatası
yoruldum diyorum
sonra karşıma yenı bırı çıkıyo içimdekı piç ezgi uyanıyo uu beybı bende bı kıpırdanmalar bı cılveler
ama sonra bıtıyo hıc numaramı almasın aramasın ıstıyorum
dırek cocugun gozlerıne baktığımda biz şimdi flortleşcez cıkıcaz ozlıcez kıskancaz bıkıcaz kıskanıcaz kavga edıcez aldatcak bıtıcek dıyorum cocuk bana bu şarkıyı sevıyo musun?dedıgınde ben gercek hayata gerı donuyorum ama sankı hepsı olmusda benı aldatmıs falan oyle bı nefret oyle bı ıgrenme
şizofren mıyım neyım ya?

2 yorum: