8 Aralık 2011 Perşembe

bi ruyamda sevgilimsin

farkindayim kendimle celistigimin fakat vazgecemiyorum.ya bi cumledeki "belki" kadar olur ya da olmaz. yani belki "biz" oluruz belki olmayiz bunu bilemiyorum.ama senle konustukca daha cok konusalim hep konusalim istiyorum.kimseyede anlatamiyorum seni.bide hastayim.hepsi ust uste gelince noluyo anlatim.kafam allak bullak oluyo icim icimi yiyo
Siz hic birinin yaninda olmak isteyip de olamicaginizi anladiniz mi?
Olmustur tabi.
Yani nebilim yanimda ol istiyorum
Ve olmicak biliyorum
Neden dersen,evet sen beyaz atli bi prenssin,ama benim prensim olcak kadar sansli degilim.
Merak ediosan soyliyim,etrafimdaki butun kurbalari kovdum,zaten gitmeye pek meraklilardi.
Ama sen gelmiyosun:(
Birtek ruyamda sevgilimsin gercekte de olistiyorum cok mu bu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder