18 Aralık 2011 Pazar

Ayni gökyüzü altindayiz..o da birsey.

Suan su halde olmamin gozlerimin dalip dalip gitmesini bir cok sebebi var.
Mesela 1 ay önce o cocugun bana karsi olan hislerine karsilik verip nebilim bulussaydim belki suan cikiyo olabilirdik yani beni sevgili olmamiza ikna etseydi,ama gitseydim.
Ben kisa yoldan ona onu sevmedigimi söylemeyi tercih ettim
Kimine göre bu assagiliklikti ama bence aylar yillar beklemesinden iyidir.Cünkü 2 senedir beni seviyodu.
Mesela gecen gün gördüm onu selam bile verdi,benim selam vermeye yuzum yoktu ama.
Yine sevgili olabilirmiydik ki dedim yok ya neden bilmiyorum ama onu icim kabul etmiyo
Seviyo ya beni ONDANDIR
Ama o sevgilim olsaydi,suan caanim yanmazdi olmicak bi duaya amin demis olmazdim
Sen beni sevmiyosun hata sevmedin artik biliyorum
Ve bu canimi gereginden cok fazla yakiyo
Rüyamda hayalinle konusuyorum mesela olucak sey degil
Sana kendini hissetiremeyen ben seni fazlasiyla hissetmisim ki gece sicrayarak uyaniyorum
Mesela para biriktirip sen yazin nereye gidersen oraya gitmeyi planliyorum
Simdilik bi hayal ama neden olmasin?
Ya da sen direk turkiyeye gelsen?
Istanbulu hic özlemedin mi?
Seni uzaktan görsem bile yeter demicem,yetmez ama o da birsey.
Senin yarin bigün sevgilin olucak
Nasil dayanirim buna ona alistiriyorum kendimi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder