21 Aralık 2011 Çarşamba

2012 will be mine

Evet cicisler ben de wishlist hazirlicam simdi hazir misiiiiaaan?

Öncelikle yarin aciklancak olan sinavimin sonucu istedigim gibi gelsin istiyorum bu daha 2011'e giriyo ama 2010un bana girdirdiklerinden sonra bu kadarcigini hakettigimi düsünüyorum sevgili 2011.

Yine ayni konudan yola cikarak 2012de istedigim universiteden kabul kagidi almak istiyorum!Bunu en cok istiyorum hicbiri olmasin sadece bu olsun ona bile raziyim hersee raziyim yeter ki gidim bu ülkeden!

Sonra artik bi sevgilim olsun istiyorum mümkünse sarisin uzun boylu masmavi gözlü bei cok seven korkak olmayan bana güvenen VE YANIMDA OLAN

Mümkünse milli piyangodan azcik para kazanim istiyorum büyük ikramiyede aslinda gözüm ama 100-200binlede gayet mutlu olurum!

Yazligi satalim o mükemmel denizi olan kisimdan ev alalim istiyorum anne duy sesimi!

zarada pull and bearde stradivariusda falan bedava ceklerim olsun butun magzayi alim istiyorum
aa bu hayalse benimse bari lv,dg,armani,dkny da olabilir yani hic üzülmem!:P


2012de mezun oluyorum tarihten kalmak istemiyorum:P

Bir de bazi arkadaslarima akil ver allaaam lutfen bukadar sene vermemissin ammmaaaa benim hatrim icin nolur!

2012de yine venedige gidim istiyorum mumkunse sevgilimle ama

daha 18 yasinda evlenme hayalleri kuran bir genc kizin wishlistini okudunuz efenim
Ruyamda yine seni gördüm bu sefer 2 adet eski sevgilinle beraber,cokos.

1 yorum:

  1. senin isteklerini yapana kadar bizimkiler 2013e kalır.Ama şöööyle bi şey var ki bazı arkadasların için akıl istemişsin o yönden bana da bi etkisi olabilir :)

    YanıtlaSil