12 Kasım 2011 Cumartesi

hayat zor

Hayatim monotonken monoton diye yakinirim,biraz aksiyon olunca da azicik sakin bi hayat isterim.Cünkü ben insanim doyumsuzum hep olmayani ariyorum.
3 hafta sonra sinavim var mesela sinirden catcak yer,catcak insan ariyorum
Annem sinirlerimi bozuyor,cevap bile vermiyorum diye bana bakip bakip delirmis herhalde salaga bak diyip gidiyor falan.Icimde bi nefret var ama neye oldugunu bilmiyorum bende o nefreti herkese saciyorum.
Mesela japon habire faceden motive edicek mesajlar yolluyo,ama ben kesin bunu öylesine yazmistir sunu öylesine yazmistir diyip diyip buzgibi sopsoguk cevaplar yaziyorum
Kimseyle konusmak istemeyip de herkesle konusmak istiyorum

Ya mesela söyle bi olay oldu,
Harunla bulusmadim e tabi bu killandi senin erkek arkadasin mi var dedi bende evet dedim :/
Sonra buyuzden sanirim hic bulusmaadik gibi seyler dedi ben hep sadece üzgünüm gibi seyler yazdim
Sonra peki hic sansim var miydi dedi bende yoktu dedim
Biliyorum siz böyle okuyunca ben kötü oluyorum ama ona umut verip durum daha igrenc bi hal almadan son vermeliydim,anladim yine de saol dedi bende kedine iyi bak dedim
ya bu aralar kimle konusmak isemesem mesajina kendine iyi bak diyip konusmayi kendi tarafimdan sonlandiriyorum.
fazla insan demek fazla dert demek
Etrafimdakiler yetiyo zaten

Ya iste 3 hafta kaldi ben sicislardayim tabi...haftaya 2 yazilim var biri ptesi digeri carsamba sali gunune kadar sat'in ingilizce kismindan suana kadar cozdugumuz testleri tekrar cözücem
ama arada nefes alip vercem tabi ama cok sklkla yapamicam herhalde ona bile zamanim yok.
Oysaki benim gomlek almam lazim sali gunu okulda fotograf cekilicek
sonra kasimi aldirmaya gitmem lazim
Bunun gibi sürüsüyle yapicak seyim var ve bunulari yapmam icin sadece gün!

"hayat sana güzelin yerini "yerinde olmak istemezdim"ler aldi.daha ne diyeyiiim?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder